کد خبر : 7772
دیدگاه‌ها برای ٣١ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه سبزوار مصرف شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 - 18:53
-

٣١ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه سبزوار مصرف شد

سبزواریان: مصرف فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در فروردین ماه امسال به بیش از ٣١ میلیون لیتر رسید. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار به خبرنگار شانا،گفت: در ٣١ روز نخست امسال، ٣١ میلیون و ٢٣٢ هزار لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در این

benzin-shana01سبزواریان: مصرف فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در فروردین ماه امسال به بیش از ٣١ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار به خبرنگار شانا،گفت: در ٣١ روز نخست امسال، ٣١ میلیون و ٢٣٢ هزار لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در این منطقه مصرف شده است.

عیسی افتخاری مصرف بنزین این منطقه را در فروردین ماه امسال، ١۵ میلیون و ۵۴٩ هزار لیتر اعلام کرد و گفت: انفتی ین مقدار از کاهش ١,٢ درصدی مصرف این سوخت نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

وی با اشاره به کاهش ۴۴ درصدی نفت سفید مصرفی منطقه سبزوار در بازه زمانی یاد شده نسبت به فروردین ماه پارسال گفت: مصرف این فرآورده نفتی در نخستین ماه امسال به یک میلیون و ٧٢٣ هزار لیتر رسیده است.

به گفته افتخاری در فروردین ماه امسال، ١٣ میلیون و ٧۶٣ هزار لیتر نفت گاز در منطقه سبزوار مصرف شده که در قیاس با مدت مشابه سال پیش، با کاهش ۵,٢ درصدی همراه شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار همچنین از مصرف ١٩۶ هزار و ۵٠٠ لیتر نفت کوره در این منطقه خبر داد و افزود: مصرف این فرآورده نفتی در قیاس با مدت مشابه پارسال، ١۶٢ درصد افزایش یافته است.

افتخاری عنوان کرد: دلیل افزایش مصرف این فرآورده نفتی نسبت به سال گذشته، فعالیت نکردن تعدادی از کارخانه های این منطقه در فروردین ماه پارسال بوده است.

وی درباره مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) این منطقه نیز یادآور شد: مصرف این سوخت پاک در فروردین ماه امسال، با ١,٣ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال، به سه میلیون و ٨۶٠ هزار و ٨۵۶ کیلوگرم رسیده است.

افتخاری بیان کرد: هم اکنون به طور متوسط روزانه ١٢۴ هزار و ۵۴٣ کیلوگرم سی ان جی از طریق ٢٢ باب جایگاه عرضه این سوخت در منطقه سبزوار توزیع می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.