کد خبر : 10487
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مهر 1394 - 19:43
-

پارکینگی که منجر به تخریب کتابخانه و کانون پرورش فکری سبزوار می‌شود

سبزواریان: مدیر کانون پرورش فکری سبزوار با اشاره به تخریب کتابخانه باغ ملی و کانون پرورش فکری سبزوار گفت: تلاش‌ها برای جلوگیری از تخریب کانون پرورش فکری سبزوار ادامه دارد. موسی‌الرضا دانایی در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به تخریب دیوارهای کتابخانه باغ ملی سبزوار اظهار کرد: تخریب دیوارهای این کتابخانه زمینه را برای تخریب

mosareza-danayi01سبزواریان: مدیر کانون پرورش فکری سبزوار با اشاره به تخریب کتابخانه باغ ملی و کانون پرورش فکری سبزوار گفت: تلاش‌ها برای جلوگیری از تخریب کانون پرورش فکری سبزوار ادامه دارد.

موسی‌الرضا دانایی در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به تخریب دیوارهای کتابخانه باغ ملی سبزوار اظهار کرد: تخریب دیوارهای این کتابخانه زمینه را برای تخریب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سبزوار فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بدون توجه به کتابخانه باغ ملی سبزوار در حال تخریب دیوار بین بیمارستان حشمتیه و کتابخانه است، افزود: بر اساس صحبت‌هایی که انجام شده، قرار است تفاهم‌نامه‌ای برای انتقال کانون پرورش فکری سبزوار منعقد شود اما کانون اصلاً موافق جا‌به‌جایی نیست.

مدیر کانون پرورش فکری سبزوار ادامه داد: ساختمان کتابخانه باغ ملی سبزوار حدود ۴۰ سال قدمت دارد و هویت فرهنگی مردم سبزوار محسوب می‌شود، به نوعی که مردم سبزوار خاطرات فراوانی را از این منطقه دارند و حالا این سئوال مطرح است که دانشگاه علوم پزشکی به چه دلیلی این ساختمان را تخریب می‌کند.

دانایی با تأکید بر اینکه تخریب بناهای فرهنگی به چه دلیلی انجام می‌شود، گفت: بیمارستان حشمتیه، یک ساختمان شش طبقه با ۷۰۰ کارمند و پرسنل است، همچنین هم‌اکنون در مقابل جنب این بیمارستان، دو مجتمع تجاری در حال ساخت است و با توجه به اینکه خیابان این منطقه یک طرفه است، دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهد به بهانه ساخت پارکینگ، کتابخانه باغ ملی سبزوار و ساختمان کانون پرورش فکری را تخریب کند.

وی بیان کرد: در اینجا این سوال مطرح است مگر این زمین ۴۰۰ متری چند ماشین را می‌تواند در خود جای دهد که می‌خواهند به بهانه پارکینگ، این زمین را اشغال کنند،‌ همچنین آنها بهانه‌هایی همچون وجود زباله‌سوز در پشت ساختمان را بهانه می‌کنند،‌ آیا دستگاه زباله‌سور فقط برای کودکان خطرناک است و برای دیگران خطری ندارد؟!

دانایی از تلاش جمعی از مسئولان برای جلوگیری از تخریب ساختمان کانون پرورش فکری خبر داد و گفت:‌ پنج نفر از اعضای شورای شهر سبزوار موافق این کار نیستند و هم‌اکنون هم جلسه فوری شورای شهر برای پیگیری این موضوع تشکیل شده که امیدواریم به لطف خدا و یاری مسئولان این مشکل حل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس دوشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

جهت اطلاع ؛ جناب آقای دانایی مربی بازنشسته کانون می باشند نه مدیر کانون سبزوار!!!!!!!!!!!

سبزواریان.کام دوشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

سلام، ممنون بابت تذکر شما
البته متن خبر بدون هیچ‌گونه تغییر از خبرگزاری فارس، بازنشر شده است.
پاینده باشید.

نظرات بسته شده است.