کد خبر : 10816
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آبان 1394 - 19:22
-

پاسخ خانمی که خبرگزاری اصولگرا آبرویش را برد!

تدبیر۲۴: خبرگزاری بسیج دانشجویی که این روزها هم در نمایشگاه مطبوعات حضور دارد و هم به نوعی می خواهد به طیف تحریم کنندگان بپیوندد، دیروز خبری منتشر کرد که هیچ یک از هم طیفی های او هم آن را بازنشر ندادند. به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر۲۴ این خبرگزاری که با پول بیت المال و هزینه

تدبیر۲۴: خبرگزاری بسیج دانشجویی که این روزها هم در نمایشگاه مطبوعات حضور دارد و هم به نوعی می خواهد به طیف تحریم کنندگان بپیوندد، دیروز خبری منتشر کرد که هیچ یک از هم طیفی های او هم آن را بازنشر ندادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر۲۴ این خبرگزاری که با پول بیت المال و هزینه هنگفت به نمایشگاه آمده و هر روز از سطح نمایشگاه گزارش و عکس تهیه می کند اما ژست نیامدن و تحریم را به خود گرفته است، در خبری عجیب با انتشار تصویر یکی از بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات که در یک لحظه، روسری از سرش افتاده، از این اتفاق غیر عمدی، با عنوان کشف حجاب در نمایشگاه نام برده و ضمن حمله به برخی مسئولان نظام، به تخریب نمایشگاه هم پرداخته است!

این خانم اما ماجرای کامل را به خبرنگار ما اینگونه توضیح داد: برای رفع مشکل پسرم در دانشگاه ازاد دنبال آقای محسن هاشمی بودم. در غرفه ای فرصت را مغتنم شمردم و برای عرض مشکلم رفتم. به من گفتند برای مصاحبه با ایشان باید غرفه را ترک کنم، یک لحظه روسری ام افتاد و نمی دانم چه کسی آنجا بود که از این یک لحظه عکس گرفت و آن را منتشر کرد. حالا همه اقوام به من زنگ زده اند که عکست را در اینترنت منتشر کرده اند. آیا برای هیچکس تا کنون این اتفاق رخ نداده است؟ ایا این آقایان اصولگرا خودشان حاضرند عکس مادر و یا خواهرشان را اینگونه منتشر کنند؟ آیا این افراد به حیثیت و آبروی مردم فکر نمی کنند؟ من آن فرد یا افراد را به خدا واگذار می کنم که عکس مرا منتشر کردند.

شایان ذکر است رییس جمهور سه روز قبل در سخنرانی افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات گفته بود: مگر قابل قبول است برخی از رسانه ها از تنبیه و توبیخ در امنیت باشند، که هرچه میخواهند بگویند و گاهی به عنوان پلیس مخفی عمل کنند. متاسفانه برخی رسانه ها پلیس مخفی هستند… انقلابی بودن یعنی دروغ نگفتن، یعنی به دیگران تهمت نزدن، یعنی چهره بزرگان نظام را حفظ کردن…»

رفتار یکی از پلیس مخفی های بی اخلاق رسانه ای از سوی رسانه های هم طیف این خبرگزاری تندرو نیز بایکوت شده است.

یک استاد ارتباطات با انتقاد از این نوع خبرسازی، هدف از انتشار اینگونه اخبار را کلیک دزدی و افزایش رنکینگ دانست و گفت: افزایش مخاطب با هر ترفندی زیبنده یک رسانه رسمی نیست اگرچه ما این رفتارهای افراطی را به حساب بسیج و بسیج دانشجویی نمی گذاریم.

خبرگزاری بسیج دانشجویی (snn)که جزء تحریم کنندگان نمایشگاه مطبوعات است امسال با هزینه ای چند ده میلیونی از بیت المال به نمایشگاه مطبوعات آمده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
یک همشهری چهارشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹

جدا از بحث نحوه انتشار اون خبر
اما من فکر نمی کنم کسی که حجابش واقعا براش مهمه روسریش رو طوری سرش کنه که بخواد از سرش بیفته
نحوه بیان شما هم طوری که انگار دارید قبح زدایی میکنید

شریفی شنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

برات متأسفم همشهری تا به حال برای اعضای خانوادت پیش نیومده واقعا در یک لحظه….واقعا کارتون درسته

نظرات بسته شده است.