کد خبر : 10470
دیدگاه‌ها برای پاکبانان سبزواری، پلیس را در برقراری امنیت یاری می کنند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 - 18:27
-

پاکبانان سبزواری، پلیس را در برقراری امنیت یاری می کنند

سبزواریان: فرمانده نیروی انتظامی سبزوار گفت: پاکبانانی که در شیفت‌های مختلف شبانه روز فعالیت می‌کنند؛ می‌توانند پلیس را در برقراری امنیت در این شهر یاری کنند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سرهنگ هاشمی در کارگاه آموزشی همکاری پاکبانان با پلیس برای ثبات و امنیت پایدار افزود: برقراری امنیت در جامعه، تنها به وسیله یک

pakban02سبزواریان: فرمانده نیروی انتظامی سبزوار گفت: پاکبانانی که در شیفت‌های مختلف شبانه روز فعالیت می‌کنند؛ می‌توانند پلیس را در برقراری امنیت در این شهر یاری کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سرهنگ هاشمی در کارگاه آموزشی همکاری پاکبانان با پلیس برای ثبات و امنیت پایدار افزود: برقراری امنیت در جامعه، تنها به وسیله یک گروه و یک نهاد خاص میسر نمی‌شود و تمام اعضای جامعه باید دست به دست هم داده و امنیت خود و خانواده‌شان را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه پاکبانان شهرداری در تمام ساعت‌های شبانه روز بخصوص نیمه‌های شب، مشغول کار و فعالیت هستند؛ خاطرنشان کرد: قشر زحمتکش پاکبان که برای تمیزی و نظافت شهر تلاش می‌کنند؛ می‌توانند در کنار وظیفه‌ی خود، با همکاری با پلیس، حافظ جان و مال شهروندان نیز باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار هم با بیان اینکه نیروی انتظامی و پلیس، به همکاری پاکبانان برای حفظ امنیت شهر نیاز دارند؛ گفت: تعامل مدیریت شهری با پلیس اثرات مطلوبی برای شهر در بر خواهد داشت.

سید علی کوشکی هدف از تشکیل این کارگاه آموزشی را آشنایی و تعامل بیشتر پاکبانان با پلیس برای ثبات و امنیت پایدار در شهر بیان کرد و اظهار داشت: باید در مسیری حرکت کنیم که از حرمت و آبروی افرادی که به شهر و شهروندان خدمت می‌کنند، پاسداری کنیم.

وی اخلاق، کردار و رفتار پسندیده پاکبانان را در انجام وظایف خود ضروری دانست و گفت: وجود شهر سالم و با طراوت، مرهون زحمات شبانه‌روزی کارگران زحمت‌کش شهرداری است.

لازم به توضیح است این کارگاه آموزشی با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از پاکبانان خدوم شهر سبزوار در محل مسجد ابوالفضلی شهرک ابوذر برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.