کد خبر : 1522
دیدگاه‌ها برای پایانه ماشین آلات سنگین شهرداری سبزوار تکمیل می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1393 - 18:23
-

پایانه ماشین آلات سنگین شهرداری سبزوار تکمیل می شود

سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان میادین و فرآورده های کشاورزی شهرداری سبزوار از تکمیل پایانه وسایط سنگین و نیمه سنگین (توقف گاه خودروهای سنگین و نیمه سنگین) شهرداری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، ابوالفضل صانعی با بیان اینکه روزانه ۱۶۰ ماشین سنگین و نیمه سنگین در این پایانه استقرار می یابند، گفت: در

سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان میادین و فرآورده های کشاورزی شهرداری سبزوار از تکمیل پایانه وسایط سنگین و نیمه سنگین (توقف گاه خودروهای سنگین و نیمه سنگین) شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، ابوالفضل صانعی با بیان اینکه روزانه ۱۶۰ ماشین سنگین و نیمه سنگین در این پایانه استقرار می یابند، گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به رانندگان محترم خودروهای سنگین ونیمه سنگین، تکمیل و تجهیز پایانه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: قرار است ظرف ۳ ماه آینده یک باب مغازه جهت سوپرمارکت و تا ۶ ماه آینده نیز ایستگاه های تعویض روغن، کارواش و آپاراتی در جهت برطرف کردن نیاز رانندگان محترم توسط بخش خصوصی احداث شود.

مدیر عامل سازمان میادین و فرآورده های کشاورزی شهرداری سبزوار گفت: واگذاری پایانه وسایط سنگین و نیمه سنگین به بخش خصوصی علاوه بر کاهش هزینه های جاری شهرداری در سودآوری قابل قبول بخش خصوصی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

صانعی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای اجرای سیاست برون سپاری امور شهرداری به بخش خصوصی صورت گرفته است، اظهار داشت: ما معتقدیم انجام این طرح از برخی مشکلات ما که با اتحادیه کامیون داران داشتیم خواهد کاست چراکه اکنون پایانه به شرکتی از این اتحادیه واگذار شده که از نزدیک با مشکلات آنان آشناست.

وی هدف از راه اندازی این پایانه، را جلوگیری از سد معبر توسط وسایط سنگین و نیمه سنگین در سطح شهر، بخشیدن چهره ای زیبا به منظر شهری و جلب رضایت شهروندان بیان کرد.

لازم به توضیح است پایانه وسایط سنگین و نیمه سنگین سبزوار در انتهای بلوار آزادگان حدفاصل میدان نقابشک تا جایگاه سی ان جی واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.