کد خبر : 10878
دیدگاه‌ها برای پایان جشنواره ملی ادبیات داستانی رضوی فردا در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آبان 1394 - 20:46
-

پایان جشنواره ملی ادبیات داستانی رضوی فردا در سبزوار

سبزواریان: مراسم پایانی جشنواره ملی سفرنامه و ادبیات داستانی رضوی فردا در سبزوار برگزارمی شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مسئول فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری امروز گفت : جشنواره ملی دانشگاهی سفرنامه و ادبیات داستانی رضوی زیر شاخه‌ای از جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که مراسم پایانی آن فردا ۲۵ آبان‌در محل دانشگاه حکیم سبزواری

razavi-dastanسبزواریان: مراسم پایانی جشنواره ملی سفرنامه و ادبیات داستانی رضوی فردا در سبزوار برگزارمی شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مسئول فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری امروز گفت : جشنواره ملی دانشگاهی سفرنامه و ادبیات داستانی رضوی زیر شاخه‌ای از جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که مراسم پایانی آن فردا ۲۵ آبان‌در محل دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار برگزار می‌شود.

محمد ابراهیم رحیم‌زاده محورهای اصلی این جشنواره ملی دانشگاهی سفرنامه و ادبیات داستانی رضوی را ، داستان کوتاه، سفرنامه‌نویسی و خاطره‌نویسی اعلام کرد و افزود: هم اکنون ۵۷۹اثر دانشجویی از ۱۶ دانشگاه به این جشنواره ارسال شده که در مقایسه با سال قبل حدود دو برابر شده.است.

او با بیان این که این جشنواره ملی با محتوای کلی مرتبط با امام رضا(ع) امسال برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود از حضور احتمالی ۶۰ میهمان در این مراسم خبرداد .

مسئول فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری گفت : شرکت دانشجویانی که آثارشان را به این جشنواره ارسال کرده‌اند در مراسم اختتامیه آزاد است.

رحیم‌زاده افزود: میهمانان جشنواره بعد از بازدید فرهنگی و بازدید از نمایشگاه عکس جشنواره قبلی و برگزاری نشست‌های ادبی در سبزوار، روز بعد از جشنواره به زیارت امام رضا(ع) مشرف می شوند.

این جشنواره با همکاری بنیاد ملی امام رضا(ع) و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در سبزوار برگزارمی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.