کد خبر : 24961
دیدگاه‌ها برای پدر یک جان‌باخته سانحه هوایی: اجازه سوءاستفاده به دشمن نمی‌دهیم بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 - 15:47
-

پدر یک جان‌باخته سانحه هوایی: اجازه سوءاستفاده به دشمن نمی‌دهیم

ایرنا  پدر «میلاد قاسمی» یکی از جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: راه خانواده‌های جان‌باختگان این سانحه هوایی از سوءاستفاده‌ کنندگان جداست و به دشمن اجازه بهره‌برداری از این موضوع را نمی‌دهیم. علیرضا قاسمی در جمع خبرنگاران در سبزوار با بیان اینکه برخی در پی بهره‌برداری سیاسی از این سانحه هستند، افزود: ما را با دشمن و

ایرنا

 پدر «میلاد قاسمی» یکی از جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: راه خانواده‌های جان‌باختگان این سانحه هوایی از سوءاستفاده‌ کنندگان جداست و به دشمن اجازه بهره‌برداری از این موضوع را نمی‌دهیم.

علیرضا قاسمی در جمع خبرنگاران در سبزوار با بیان اینکه برخی در پی بهره‌برداری سیاسی از این سانحه هستند، افزود: ما را با دشمن و منافقان کاری نیست و اجازه سوءاستفاده به کسی نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: خانواده جان‌باختگان و مردم ایران اجازه نخواهند داد از این سانحه علیه کشور، انقلاب، سپاه پاسداران و مسئولان استفاده شود.

قاسمی گفت: در این حادثه جوانان و مردم ایران بیشتر از خانواده‌های جان‌باختگان متأثر شدند که با این همدردی ما را خشنود و راضی کرده‌اند.

وی افزود: فرزندم چند بار برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های آمریکا پذیرفته شد اما از تحصیل در آن کشور چشم‌پوشی کرد و سرانجام در دانشگاه گوئلف کشور کانادا به ادامه تحصیل پرداخت.

میلاد قاسمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شریف و دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه گوئلف کشور کانادا بود. کسب مدال طلای المپیاد ریاضی و کسب مقام سوم مسابقات قرآنی خراسان رضوی بخشی از افتخارات وی است.  

مسئولان شهرستان سبزوار نیز امروز با خانواده «میلاد قاسمی»  دیدار و از آن‌ها دلجویی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.