کد خبر : 1841
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1393 - 10:31
-

پرداخت پاداش های غیر قانونی در اتوبوسرانی زیان ده سبزوار

سبزواریان.کام: درحالی که این روزها شهرداری روزهای سختی را از لحاظ مالی سپری می کند و وقت و انرژی زیادی از دکتر محمد علی طالبی، شهردار سبزوار جهت تامین حقوق و مزایای پرسنل شهرداری و سازمان های تابعه گرفته می شود، خبر های رسیده حکایت از آن دارد که آقای پورکاوه مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی

sabzevarbus-02سبزواریان.کام: درحالی که این روزها شهرداری روزهای سختی را از لحاظ مالی سپری می کند و وقت و انرژی زیادی از دکتر محمد علی طالبی، شهردار سبزوار جهت تامین حقوق و مزایای پرسنل شهرداری و سازمان های تابعه گرفته می شود، خبر های رسیده حکایت از آن دارد که آقای پورکاوه مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار در اقدامی قابل تامل، همراه با حقوق تیر ماه مبالغی را به عنوان پاداش به بعضی پرسنل و به خصوص پرسنلی که روابطی خاص و غیر سازمانی نیز با ایشان دارند، پرداخت کرده است.

به گزارش عصر سبزوار، طبق بند ن تبصره ۲ ماده واحده لایحه بودجه جامع سال ۹۳ شهرداری سبزوار، پرداخت هرگونه پاداش به کارکنان شهرداری ممنوع است.
حال جای این سوال مطرح است؛ در حالی که بعلت سوء تدبیر ها و بی تدبیری ها، پنجاه درصد خطوط اتوبوسرانی سبزوار ضررده می باشد و شهرداری برای پرداخت مزایای قانونی کارکنان خود هر ماه با مشکل مواجه می شود، این پرداخت ها با چه توجیهی انجام می گیرد؟

بنا بر برخی اخبار در سال های گذشته هم پرداخت های بسیار بالا به عنوان پاداش و… به این مدیر عامل و بعضی وابستگان نسبی و سببی ایشان انجام گرفته که جای تحقیق دارد.

هرچند شاید مبالغ پاداش در نظر ایشان زیاد نباشد ولی کار ایشان غیر قانونی بوده (از مبلغ داده شده به رده های بالا اطلاعی در دست نیست) و معمولاً این پاداش ها زمانی پرداخت می شود که خود مسئولین رده بالا قصد گرفتن پاداش داشته و در کنار آن به بعضی کارمندان رده پایین نیز پرداخت هایی صورت می گیرد تا موضوع عادی به نظر برسد.

توصیه می شود: انتقاد از عملکرد پورکاوه رئیس سازمان اتوبوس رانی شهرداری سبزوار (مجله اینترنتی اسرارنامه)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
محمد چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳

فرماندار محترم وشهردار بزرگوار چرا؟به داد پرسنل اتوبوسرانی نمیرسید جناب پورکاوه و مسیول بهره برداری ایشان از هر جنایتی در این ۱۱سال کوتاهی نکردند فقط جرم ما فارس بودنه ماست با بیش از ۲۰سال سابقه کار حقوق دریافتی ما از ۱ رفتگر کمتر است درحالیکه بستگان ایشان(دامادءبرادر ءبرادر خانمءوهمروستایی هایشان )بیش از ۲میلیون تومان میباشد پاداش ودیگر مزایا جای سوال دارد خواهشمندیم عاجزانه رسیدگی فرمایید…اساسنامه سازمان را مطالعه فرمایید مدیر عامل ۲سال نهایت ۴سال میباشد نه ۱۲سال …حکومت نظامی به راه انداخته است و پرسنل را به محض اطلاع از اعتراض معلق میکند اینجانب مدارک مستدلی در رابطه جنایات ایشان و میر انصاری دارم در صورت نیاز در همین سایت اطلاع دهید تا ارایه دهم متشکرم

سبزواریان.کام پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۰۲

مطالب ارسالی شما به دلیل عدم ارائه مدارک مستند، مورد تایید مجله اینترنتی سبزواریان نمی باشد و تنها به دلیل احترام به نظرات مخاطبین نمایش داده می شود.
در صورتی که مدارک مستندی در اختیار دارید با نام و مشخصات واقعی ارائه نمایید، نام و هویت شما در نزد سبزواریان به امانت می ماند.
مجله اینترنتی سبزواریان آمادگی انتشار جوابیه از طرف افراد مورد اشاره را دارد.

محمد یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱

سلام وتقدیر از ادمین سایت به لطف پروردگار و دعای قشر پرزحمت این سازمان (رانندگان)مدیر عامل قبلی اخراج گردید و منتظره اخراج مسیول بهره برداری هستیم مدارک اشاره شده تحویل جناب فرماندار و شهردار محترم خواهد گردید از لطفتان سپاس گذارم

مهدی یکشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

حتما این کار را انجام دهید اگر مدارکی دارید چون این یک وظیفه می باشد. تا دیگر فرصت طلبان بخود اجازه دست یازی به بیت المال را ندهند. موفق باشید

نظرات بسته شده است.