کد خبر : 16268
دیدگاه‌ها برای پروازهای فرودگاه سبزوار افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 12:41
-

پروازهای فرودگاه سبزوار افزایش یافت

مدیر فرودگاه سبزوار گفت: پروازهای این فرودگاه از سه پرواز رفت و برگشت به مقصد تهران به چهار پرواز در هر هفته افزایش یافت. علی ‌اصغر روشن‌ بین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ماههای گذشته فرودگاه سبزوار سه پرواز رفت و برگشت در روزهای شنبه، سه شنبه و جمعه

مدیر فرودگاه سبزوار گفت: پروازهای این فرودگاه از سه پرواز رفت و برگشت به مقصد تهران به چهار پرواز در هر هفته افزایش یافت.

علی ‌اصغر روشن‌ بین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ماههای گذشته فرودگاه سبزوار سه پرواز رفت و برگشت در روزهای شنبه، سه شنبه و جمعه به مقصد تهران داشت.
وی ادامه داد: با پیگیری نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان سبزوار جهت توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی، پرواز شرکت هواپیمایی آسمان نیز روزهای پنجشنبه راه اندازی شد.
مدیر فرودگاه سبزوار گفت: از نیمه مهر ماه جاری چهار پرواز رفت و برگشت از فرودگاه سبزوار به مقصد تهران توسط شرکتهای هواپیمایی ماهان و آسمان در روزهای شنبه، سه شنبه، پنجشبه و جمعه انجام می شود.
فرودگاه سبزوار تنها فرودگاه فعال در غرب خراسان رضوی با مساحت ۳۲۸ هکتار در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد. این فرودگاه سال ۱۳۸۳ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد و ۷۰۰ کیلومتری تهران واقع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.