کد خبر : 14843
دیدگاه‌ها برای پرونده رفع تصرف اراضی در سبزوار تشکیل شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1397 - 10:36
-

پرونده رفع تصرف اراضی در سبزوار تشکیل شد

به گزارش ایرنا، رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: از ابتدای امسال ۳۰ پرونده تخلف و تصرف اراضی ملی در حریم این شهر تشکیل و برای صدور رای و اجرا به دادگستری ارسال شده است. علی‌اصغر استیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این پروندها رفع تصرف ۱۸ فقره

به گزارش ایرنا، رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: از ابتدای امسال ۳۰ پرونده تخلف و تصرف اراضی ملی در حریم این شهر تشکیل و برای صدور رای و اجرا به دادگستری ارسال شده است.

علی‌اصغر استیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این پروندها رفع تصرف ۱۸ فقره در دستور کار قرار دارد و ۱۲ پرونده نیز در مرحله صدور رای است.
وی اظهار داشت: بیشتر پرونده های مورد نظر مربوط به سودجویانی است که در مناطق ییلاقی ارتفاعات شهرستان اقدام به ساخت و ساز خانه های ویلایی کرده اند.
وی با اشاره به بازدید های مستمر و شبانه روزی یگان حفاظت از اراضی ملی گفت: این یگان اجازه تعرض به اموال عمومی و بیت المال را به افراد سود جو و فرصت طلب نمی دهد.
استیری افزود: پارسال با همکاری مأموران یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ۵۹ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان‌ های سبزوار و جغتای رفع تصرف شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.