کد خبر : 11507
دیدگاه‌ها برای پزشکی قانونی سبزوار فاقد ساختمان مناسب است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 دی 1394 - 18:35
-

پزشکی قانونی سبزوار فاقد ساختمان مناسب است

سبزواریان: رئیس اداره پزشکی قانونی سبزوار گفت: بنای ساختمان جدید و استاندارد برای پزشکی قانونی این شهرستان ضروری است. دکتر سید رحمت الله رهنما در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساختمان کنونی پزشکی قانونی سبزوار در دو طبقه برای انجام فعالیتهای موظف وضعیت مناسبی ندارد. وی ادامه داد: این در حالی است که

dr-rahnama01سبزواریان: رئیس اداره پزشکی قانونی سبزوار گفت: بنای ساختمان جدید و استاندارد برای پزشکی قانونی این شهرستان ضروری است.

دکتر سید رحمت الله رهنما در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساختمان کنونی پزشکی قانونی سبزوار در دو طبقه برای انجام فعالیتهای موظف وضعیت مناسبی ندارد.

وی ادامه داد: این در حالی است که ساختمانهای پزشکی قانونی باید از استانداردهای خاصی برخوردار بوده تا در آن اقدامات پزشکی انجام گیرد و می بایست دارای اتاقهای معاینه، متوفیات، تشریح، توقفگاه و محوطه ای باز باشند.

رئیس اداره پزشکی قانونی سبزوار گفت: روزانه ۳۰ نفر به این اداره مراجعه می کنند و وضعیت ساختمان کنونی سبب گلایه برخی از مراجعان شده است.

وی افزود: فقدان سالن تشریح در این ساختمان تبدیل به یک مشکل شده است.

او در مورد پیگیری بنای ساختمان جدید گفت: در این مورد مذاکرات و مکاتباتی با سازمان پزشکی قانونی انجام و قرار شده زمین مورد نیاز از سوی اداره راه و شهرسازی واگذار شود اما هنوز نتیجه ای نگرفته ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.