کد خبر : 23357
دیدگاه‌ها برای پست سبزوار ۹ میلیارد ریال درآمد کسب کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 19 مهر 1398 - 9:39
-

پست سبزوار ۹ میلیارد ریال درآمد کسب کرد

ایرنا اداره پست شهرستان سبزوار طی ۶ ماه نخست امسال ۹ میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال درآمد کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشت. رئیس اداره پست سبزوار گفت: این نهاد به شهرستان‌های داورزن و خوشاب نیز خدمات  پستی ارائه می‌دهد که درآمد آن طی یک سال گذشته ۲۰

ایرنا

اداره پست شهرستان سبزوار طی ۶ ماه نخست امسال ۹ میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال درآمد کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشت.

رئیس اداره پست سبزوار گفت: این نهاد به شهرستان‌های داورزن و خوشاب نیز خدمات  پستی ارائه می‌دهد که درآمد آن طی یک سال گذشته ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

علی شکوری پور افزود: پست شهرستان سبزوار در ترافیک مرسولات نیز ۲۰ درصد رشد داشته و در ۶ ماه نخست امسال در مجموع ۵۲۱ هزار مرسوله پستی شامل معمولی، سفارشی، پیشتاز و محصولات قرارداری تبصره ۴۰ جابه‌جا کرده است.

وی اظهار داشت: در این مدت ۹۳ هزار و ۴۱۱ فقره مرسوله پیشتاز از پست شهرستان ارسال شده و ترافیک مرسولات سفارشی ۶۱ هزار و ۸۷۹ فقره و ترافیک پست ویژه ۱۸ هزار و ۶۰۰ مورد بوده است.

رئیس اداره پست سبزوار گفت: همچنین هشت هزار و ۶۲۴ سند تک‌برگی و هفت هزار و ۴۰۰ فقره ابلاغ‌های مالیاتی از طریق اداره پست این شهرستان توزیع  شده است.

شکوری پور افزود: از طریق این اداره پست طی یک سال گذشته به ۱۴ هزار و ۲۱۶ شهروند خدمت ثبت‌نام کارت ملی هوشمند ارائه شده و ۹ هزار و ۵۹۷ فقره کارت ملی هوشمند تحویل متقاضیان شده است.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای اداره  پست سبزوار نگاه لجستیک و فراهم نمودن بستر فضای مجازی و خرید اینترنتی بوده است که از بستر و درگاه اداره پست محصولات بومی شهرستان به سراسر کشور ارسال می‌شود.

علاوه بر اداره پست شهرستان سبزوار چهار واحد پستی، ۳۸ دفتر پیشخوان و ۸۰ دفتر آی.سی.تی فعال به روستاهای این شهرستان خدمات ارائه می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.