کد خبر : 19335
دیدگاه‌ها برای پسندیده: اختصاص خودرو و مانیتور برای اعضای شورا اسراف نیست بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 9:34
-

پسندیده: اختصاص خودرو و مانیتور برای اعضای شورا اسراف نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر سبزوار در پاسخ به خبرنگار سبزواریان، مبنی بر اختصاص خودرو به هر یک از اعضای شورای شهر، آن را اسراف ندانست و گفت: این‌ موارد مانند خودرو و مانیتور، امکانات هستند که کار مردم بهتر انجام شود و ما باید داشته باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سبزوار در پاسخ به خبرنگار سبزواریان، مبنی بر اختصاص خودرو به هر یک از اعضای شورای شهر، آن را اسراف ندانست و گفت: این‌ موارد مانند خودرو و مانیتور، امکانات هستند که کار مردم بهتر انجام شود و ما باید داشته باشیم.

به گزارش سبزواریان، مسعود پسندیده در جمع خبرنگاران درباره گزارش مالی شورا به مردم، اظهار داشت: سایت ما آماده است که گزارش مالی را در آن، در اختیار مردم قرار خواهیم داد اما رویکرد مردم بیشتر به سمت شبکه‌های اجتماعی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سبزوار ابراز امیدواری کرد که کمیته کتاب و رسانه تا قبل از عید فعالیت خود را آغاز کنند.

او همچنین اضافه کرد: ۲۷۰ میلیون تومان کل بودجه فرهنگی ما بوده و هزینه‌هایی در آن قرار گرفته که منطقی نیست.‌ اگر شهرداری مایل است اسپانسر تیم هندبال سربداران شود لایحه‌ای تنظیم کند و ما در شورا بررسی کنیم. ما هم‌اکنون درخواست مردمی را بررسی می‌کنیم نه لایحه شهرداری را. شهرداری سبزوار توانمندی آن را دارد که از این تیم حمایت کند. اما در حال حاضر چنین چیزی با توجه به بودجه بعید است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر سبزوار ادامه داد: در بودجه سال ۹۷ مصوب کردیم که شهرداری می‌تواند تا سقف ۳ میلیارد در حوزه فرهنگی، اجتماعی و هنری هزینه کند اما آنچه اتفاق افتاد متفاوت بود.

عضو شورای اسلامی شهر سبزوار عدم استفاده بهینه از اماکن فرهنگی‌ مثل ساختمان بانک شهر و سی هزارمتری، عدم حمایت از صنایع دستی، عدم برگزاری نمایشگاه رسانه، عدم برگزاری نشست خبری و تهدید به شکایت از خبرنگاران، عدم رسیدگی به ورزش را از انتقادات وارد به شهردار دانست و افزود: در حوزه گردشگری به شهردار نمره صفر می‌دهم.

پسندیده همچنین با انتقاد از عدم رسیدگی شهردار در مسائل فرهنگی اظهار داشت: شهردار نگاه فرهنگی ضعیف دارد و ما می‌خواهیم که به او کمک کنیم.

سخنگوی شورای شهر سبزوار، در رابطه با ناکامی سبزوار در کسب پایتختی کتاب گفت: سرپرست اداره ارشاد سبزوار در این زمینه واقعا تلاش کرد. شهردار بودجه مصوب ما در این زمینه را نداده است. باید از ظرفیت امام جمعه محترم استفاده کنیم که نکردیم. باید از مدیران شهرستان بپرسیم که چه کارهایی در این زمینه انجام داده‌اند؟ بعید می‌دانم با این نوع نگاه به پایتختی کتاب برسیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر همچنین از برگزاری جشن نوروزگاه در سبزوار خبر داد و اظهار داشت: در عید حداقل پنج خانه جدید به مکان‌های قابل بازدید اضافه می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.