کد خبر : 23692
دیدگاه‌ها برای پنج ایستگاه اورژانس جاده‌ای موقت در سبزوار فعال شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 15:19
-

پنج ایستگاه اورژانس جاده‌ای موقت در سبزوار فعال شد

ایرنا پنج ایستگاه موقت اورژانس جاده‌ای هم‌زمان با روزهای پایانی ماه صفر، در مسیر جاده سبزوار- شاهرود و سبزوار- نیشابور راه‌اندازی شد. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار با بیان این مطلب گفت: فعالیت این ایستگاه‌های جاده‌ای از روز گذشته آغاز شده و تا پایان ماه صفر به زائران آستان حضرت امام رضا

ایرنا

پنج ایستگاه موقت اورژانس جاده‌ای هم‌زمان با روزهای پایانی ماه صفر، در مسیر جاده سبزوار- شاهرود و سبزوار- نیشابور راه‌اندازی شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار با بیان این مطلب گفت: فعالیت این ایستگاه‌های جاده‌ای از روز گذشته آغاز شده و تا پایان ماه صفر به زائران آستان حضرت امام رضا (ع) خدمات‌رسانی می‌کنند.

عباس کافی با اشاره به اینکه همه‌ساله با فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر خیل عظیمی از زائران از مسیرهای شهرستان سبزوار عازم بارگاه منور رضوی می‌شوند افزود: عوامل اورژانس شهرستان برای ارائه خدمات به زائران در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی ادامه داد: تمامی کادر عملیاتی، ستادی و آمبولانس‌های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به لحاظ جاده‌ای و هوایی آماده فعالیت هستند و در اسرع وقت به بیماران و مصدومان خدمات ارائه می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: مطابق آئین‌نامه ساماندهی پوشش فراگیر فوریت‌های پزشکی، زمان استاندارد رسیدن بر بالین بیمار در داخل شهر هشت دقیقه و در جاده‌ها کمتر از ۱۵ دقیقه است که هم‌اینک این زمان برای رسیدن بر بالین بیمار در داخل شهر سبزوار پنج دقیقه و در جاده‌های شهرستان کمتر از ۹ دقیقه است.

۲۶ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۲۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.