کد خبر : 20584
دیدگاه‌ها برای پنج مرکز مداخله گر در امور پزشکی سبزوار مهر و موم شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تیر 1398 - 19:49
-

پنج مرکز مداخله گر در امور پزشکی سبزوار مهر و موم شد

ایرنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در پی بازرسی‌های مستمر کارشناسان نظارت بر درمان و پیگیری و گزارش‌های مردمی، امروز پنج مرکز مداخله‌گر در امور پزشکی در این شهر شناسایی و مهروموم شد. دکتر محمد نعمت شاهی افزود: از این تعداد دو مرکز در زمینه طب سنتی و سه مرکز در زمینه زیبایی

ایرنا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در پی بازرسی‌های مستمر کارشناسان نظارت بر درمان و پیگیری و گزارش‌های مردمی، امروز پنج مرکز مداخله‌گر در امور پزشکی در این شهر شناسایی و مهروموم شد.

دکتر محمد نعمت شاهی افزود: از این تعداد دو مرکز در زمینه طب سنتی و سه مرکز در زمینه زیبایی به‌صورت غیرمجاز فعالیت می‌کردند.

وی اضافه کرد: این مراکز در امور طب سنتی، طب سوزنی، حجامت، ماساژ درمانی و حذف موهای زائد با لیزر و تناسب اندام و لاغری به‌صورت غیرمجاز و بدون داشتن مدرک قانونی فعالیت می‌کردند که متخلفان به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: طی سه ماهه نخست امسال در بازرسی‌های مستمر کارشناسان نظارت بر درمان ۱۰ مرکز مداخله‌گر در امور پزشکی در این شهرستان شناسایی و مهروموم شد.

نعمت شاهی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز مراکز و افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان با شماره ۴۴۰۱۱۰۶۶ تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به تعطیلی و معرفی خاطیان به مراجع قضائی اقدام لازم صورت گیرد.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و شش بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت ساکن در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.