کد خبر : 2479
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 11:13
-

پورکاوه از شهرداری خداحافظی کرد

سبزواریان.کام: روز گذشته طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهری و شهرداری، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این مراسم که با حضور کلاته معاون عمرانی فرماندار، حسینی زاده رئیس شورا، دکتر طالبی شهردار و جمعی از پرسنل سازمان اتوبوسرانی در محل

sabzevarbus-02سبزواریان.کام: روز گذشته طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهری و شهرداری، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این مراسم که با حضور کلاته معاون عمرانی فرماندار، حسینی زاده رئیس شورا، دکتر طالبی شهردار و جمعی از پرسنل سازمان اتوبوسرانی در محل سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، سکان هدایت سازمان اتوبوسرانی به دست حسین دولت آبادی سپرده شد و از زحمات ۱۰ ساله محمد حسن پورکاوه به عنوان کهنه کارترین مدیر عامل شهرداری تقدیر شد.

معاون امور عمرانی فرماندار سبزوار در این مراسم با بیان اینکه هر آمدنی را رفتنی است، گفت: پیشرفت و توسعه نتیجه این تغییر و تحول هاست.

محمد کلاته با اظهار اینکه سازمان اتوبوسرانی جزو یکی از سازمان هایی است که مستقیما با مردم در ارتباط است، افزود: این مهم سبب می شود تا مدیران این سازمان، با همه توان، مدیریت و برنامه ریزی های دقیق خود را برای جلب رضایت شهروندان بکار گیرند.

وی ادامه داد: ارتقا و توسعه حمل و نقل عمومی راهی است برای بهره مندی مردم از بهترین و ارزانترین ناوگان حمل و نقل .

شهردار سبزوار نیز با اظهار اینکه تغییر و تحول شاکله اصلی هستی است، گفت: پیشرفت و توسعه جز با این تغییرات محقق نخواهد شد.

دکتر محمد علی طالبی اظهار کرد: علیرغم محدودیت های مالی، سازمان اتوبوسرانی باید توسعه یابد و مدرن شود، ما ایمان داریم که هیچ قفلی بدون کلید نیست و هیچ ممکنی ناممکن نخواهد بود.

وی افزود: مشکلات با تدبیر و پشتکار قابل حل و فصل است ما امید به آینده داریم و شهری توسعه یافته را پیش روی همگان قرار خواهیم داد.

مدیر عامل سابق سازمان اتوبوسرانی هم در این مراسم گفت: بنده از ۸۳/۱۲/۱۹ یعنی حدود ۹ سال و ۶ ماه در کنار پرسنل خدوم این سازمان توفیق خدمت به مردم را داشته ام.

محمد حسن پورکاوه ادامه داد: در ۱۰ سال فعالیت بنده ۷۲ دستگاه اتوبوس، ۸ دستگاه مینی بوس خریداری و به ناوگان اتوبوسرانی سبزوار اضافه شد که این امر افزایش ۵۰ درصدی مسافران درون شهری را به همراه داشت.

پورکاوه با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی جزو یکی از سازمان های رده برتر در بین سازمان های همطراز خود محسوب می شود، تصریح کرد: این موفقیت مرهون همراهی و همدلی ۱۱۰ پرسنل و تلاشگر این سازمان است که برای کسب این شاخصه تلاش کرده اند.

وی گفت: ناوگان اتوبوسرانی سبزوار برای کاهش در هزینه های سوخت، توسعه ناوگان و افزایش مسافر به ۸ دستگاه میدل باس نیاز دارد که امیدوارم این مهم هرچه سریعتر محقق شود.

مدیرعامل جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار نیز گفت: حمل و نقل یکی از شاخصه های توسعه هر کشوری است تلاش خواهیم کرد با تحقق اهداف سازمانی، چشم انداز خوبی را برای این سازمان در آینده ای نه چندان دور ترسیم کنیم.

حسین دولت آبادی با بیان اینکه هر گوشه ای از شهرداری مکانی برای خدمت به شهروندان است، ابراز امیدواری کرد با همراهی و یکپارچگی پرسنل خدوم این سازمان، اتوبوسرانی سبزوار به جایگاه اصلی خود برسد.

گفتنی است این مراسم با اعطای حکم حسین دولت آبادی به عنوان مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و اهدای لوح تقدیر محمد حسن پورکاوه مدیر عامل سابق پایان یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
مینا شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

خد را شکر که یکی از مدیران که در حق بسیاری ظلم کرد برکنار شد
درود بر دکتر طالبی

نظرات بسته شده است.