کد خبر : 16787
دیدگاه‌ها برای پوشش صددرصدی متقاضیان خوابگاه/تجهیز کامل خوابگاه‌ها به امکانات رفاهی بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آبان 1397 - 17:53
-

پوشش صددرصدی متقاضیان خوابگاه/تجهیز کامل خوابگاه‌ها به امکانات رفاهی

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از ۲ هزار و ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه، ۹۵۰ نفر از خدمات خوابگاهی بهره مند شدند. مهدی معتکف فر با اعلام این خبر افزود: با توجه به عدم تعهد پوشش خوابگاهی و جذب دانشجویان جدیدالورد در سال تحصیلی جاری، ۱۰۰ درصد متقاضیان خوابگاه از امکانات رفاهی دانشگاه بهره مند

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از ۲ هزار و ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه، ۹۵۰ نفر از خدمات خوابگاهی بهره مند شدند.

مهدی معتکف فر با اعلام این خبر افزود: با توجه به عدم تعهد پوشش خوابگاهی و جذب دانشجویان جدیدالورد در سال تحصیلی جاری، ۱۰۰ درصد متقاضیان خوابگاه از امکانات رفاهی دانشگاه بهره مند شدند.

وی افزود: در حال حاضر، ۲ هزار و ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد به ۹۵۰ نفر از آن ها، حدود ۵۰ درصد از کل جمعیت دانشگاه و  ۱۰۰ درصد از متقاضیان، خوابگاه تعلق گرفته است.
معتکف فر اضافه کرد: ۵۸۵ نفر از دانشجویانی که به آن ها خوابگاه تعلق گرفته را خواهران و ۳۶۵ نفر از آن ها را نیز برادران تشکیل می دهند که این تعداد، تمام مقاطع از کاردانی تا تخصصی و بالاتر را شامل می شود.
مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به اینکه در حال حاضر، دانشجویان در دو مجتمع خوابگاهی حضرت زینب (س) و امام رضا (ع) اسکان دارند، خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با مشارکت بخش خصوصی، واحد های مختلف رفاهی دانشگاه را فعال و مشکلات دانشجویان در زمینه های رفاهی را برطرف کنیم.
وی با بیان اینکه برابر اعتبارسنجی تیم ارزیاب منطقه شمال شرق کشور وضعیت خوابگاه ها مطلوب اعلام شده است، تصریح کرد: پخت غذا در دانشگاه کاملا صنعتی شده و میزان رضایتمندی دانشجویان از غذا مطلوب است و هم اکنون در حال تکمیل مراحل نرم افزاری و سخت افزاری دومنو شدن شام و شروع آن در ماه های آینده هستیم.

معتکف فر با اشاره به اضافه شدن دو دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل دانشجویان برای ارتقای کیفیت خدمات اظهار داشت: راه اندازی واحد سلامت برای ارائه خدمات پزشکی و مشاوره و خدمات سلامت روان به دانشجویان، بازدید مستمر از خوابگاه ها و سلف دانشجویی و آنالیز گزارش ها به منظور رفع مشکلات و عقد قرار داد با مجموعه های های ورزشی از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.