کد خبر : 25199
دیدگاه‌ها برای پوشش پیش‌دبستانی در سبزوار بالاتر از میانگین استانی است بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 - 15:41
-

پوشش پیش‌دبستانی در سبزوار بالاتر از میانگین استانی است

ایرنا مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار گفت: میزان پوشش آموزش‌های پیش‌دبستانی برای کودکان نوآموز در این شهرستان ۶۵.۵ درصد و بالاتر از شاخص ۱۱ درصدی میانگین استانی آن در خراسان رضوی است. حسن محرابی در حاشیه بازدید از مراکز پیش‌دبستانی سبزوار افزود: در سال تحصیلی کنونی سه هزار و ۵۶۰ نوآموز پیش‌دبستانی جذب مراکز این شهرستان شده‌اند که

ایرنا

مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار گفت: میزان پوشش آموزش‌های پیش‌دبستانی برای کودکان نوآموز در این شهرستان ۶۵.۵ درصد و بالاتر از شاخص ۱۱ درصدی میانگین استانی آن در خراسان رضوی است.

حسن محرابی در حاشیه بازدید از مراکز پیش‌دبستانی سبزوار افزود: در سال تحصیلی کنونی سه هزار و ۵۶۰ نوآموز پیش‌دبستانی جذب مراکز این شهرستان شده‌اند که این آمار نسبت به میانگین ورودی پایه اول ابتدایی شهرستان که پنج هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز است افزون بر ۶۵ درصد را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش پیش‌دبستانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تصریح کرد: پوشش بالای پیش‌دبستانی سبزوار حاصل تلاش‌های معاونت ابتدایی در مناطق روستایی و حاشیه شهر است.

مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار گفت: شهرستان سبزوار طی چهار سال اخیر همواره مقام نخست خراسان رضوی را در جذب پیش‌دبستانی‌ها به خود اختصاص داده است.

۵۳ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در ۲۹۵ آموزشگاه شهرستان سبزوار تحصیل می‌کنند.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.