کد خبر : 29212
دیدگاه‌ها برای پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری ۵۰۰ هزار دلار پژوهانه جذب کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 11:29
-

پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری ۵۰۰ هزار دلار پژوهانه جذب کردند

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: ۵۰۰ هزار دلار پژوهانه (گرنت) بین‌المللی به وسیلۀ پژوهشگران این دانشگاه از طریق طرح‌های مشترک با دانشگاه‌های هلند، سوئد و روسیه در یک سال گذشته جذب شده است. دکتر علی‌اصغر مولوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: توسعه همکاری‌ها و افزایش تعاملات علمی دانشگاه حکیم سبزواری با دانشگاه‌های معتبر

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: ۵۰۰ هزار دلار پژوهانه (گرنت) بین‌المللی به وسیلۀ پژوهشگران این دانشگاه از طریق طرح‌های مشترک با دانشگاه‌های هلند، سوئد و روسیه در یک سال گذشته جذب شده است.

دکتر علی‌اصغر مولوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: توسعه همکاری‌ها و افزایش تعاملات علمی دانشگاه حکیم سبزواری با دانشگاه‌های معتبر جهان از اهداف چشم انداز این دانشگاه است.

وی با اشاره به دستاوردهای این دانشگاه تصریح کرد: کسب رتبه‌های تک رقمی بسیار در آزمون‌های ارشد و دکتری و درخشش دانشجویان فعال دانشگاه حکیم در انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و هنری در جشنواره‌های ملی حرکت و رویش از جمله این توفیقات بوده است.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به اهمیت حضور دانشگاه‌ها در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی افزود: این دانشگاه در ۲ حوزه آموزش و پژوهش به عنوان ۲ عامل مهم در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی، برندسازی را دنبال کرده است.

دکتر مولوی با اشاره به حضور مؤفق دانشگاه حکیم سبزواری در رتبه‌های جهانی، گفت: حضور در رتبه‌بندی تایمز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان و قرار گرفتن در ردیف ۱۱ دانشگاه جامع و ۱۸ دانشگاه کل وزارت علوم در این رتبه‌بندی، نتیجه برندسازی دانشگاه حکیم سبزواری است.

وی ادامه داد: برگزاری بیش از ۷۰ رویداد محلی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، جذب بیش از ۶۰۰ دانشجوی بین المللی و  ۱۸ محقق پسادکترا، جذب ۳۴ عضو هیئت علمی وابسته بین‌المللی و صنعتی و سه محقق سرآمد کشور از دیگر دستاوردهای دانشگاه حکیم در سال‌های اخیر بوده است.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در راستای توانمندسازی دانشجویان دروس مدیریت مالی، کارآفرینی و استارتاپ برای دانشجویان ارائه شده و نیز مشوق هایی برای افزایش مشارکت صنعتی و بین المللی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته شده است.

دکتر مولوی تصریح کرد: دانشگاه حکیم سبزواری از ۱۰ دانشکده و یک پردیس، مرکز رشد، مرکز جذب نخبگان و کارآفرینان ایرانی و خارج از کشور، مرکز نوآوری و شکوفایی برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.