کد خبر : 8605
دیدگاه‌ها برای پیاده راه شریعتمداری سبزوار وارد فاز اجرایی می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1394 - 16:40
-

پیاده راه شریعتمداری سبزوار وارد فاز اجرایی می شود

سبزواریان: معاون فنی و شهرسازی شهرداری سبزوار از آغاز فاز عملیات اجرایی پیاده راه خیابان شریعتمداری سبزوار در آینده ای نزدیک خبر داد. گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با اعلام این خبر گفت: خیابان شریعتمداری که یکی از خیابان ویژه تجاری و پر رونق شهر است به نوعی باید شرایط و ویژگی های

سبزواریان: معاون فنی و شهرسازی شهرداری سبزوار از آغاز فاز عملیات اجرایی پیاده راه خیابان شریعتمداری سبزوار در آینده ای نزدیک خبر داد.

گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با اعلام این خبر گفت: خیابان شریعتمداری که یکی از خیابان ویژه تجاری و پر رونق شهر است به نوعی باید شرایط و ویژگی های خاص آن نیز مورد بازبینی قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضرعرض کم خیابان و نسبت زیاد فضای سواره رو به پیاده رو و اشغال این فضا توسط وسایط نقلیه، احساس غلبه ترافیک سواره بر پیاده را افزایش داده و کارایی تجاری خیابان تحت شعاع حضور اتومبیل قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی می باشد و اوضاع کنونی شهرداری ها حکایت از آن دارد که با سیاست بودجه بندی درآمد و هزینه نمی توان شهر را به وضعیت مطلوب رساند، اظهار داشت: لذا بایستی برای برون رفت از این وضعیت به سمت ایجاد بستر مشارکت تغییر مسیر داد که این مشارکت در ابعاد مختلف می تواند تعریف و تحقق یابد.

صائمی نسب در ادامه اضافه کرد: در این راستا چندی پیش جلسه ای فی ما بین شهرداری، شورای اسلامی شهر و نمایندگان کسبه خیابان شریعتمداری برگزار شد که به نتایج مطلوب و قابل قبولی برای مشارکت و آغاز طرح در اسرع وقت رسید.

وی با بیان اینکه مساحت اجرای طرح پیاده راه خیابان شریعتمداری سبزوار ۳ هزار مترمربع می باشد، خاطرنشان کرد: این طرح پس از انعقاد قرارداد، در مدت زمان ۳ ماه تا پایان شهریور ماه در فاز نخست با اجرای کف سازی و در فاز دوم با اجرای جداره سازی انجام خواهد شد.

معاون فنی و شهرسازی شهرداری سبزوار اعتبار لازم برای اجرای این طرح شهری را هزینه ای بالغ بر ۹۷۰ میلیون تومان بیان کرد و گفت: با مشارکت اهالی و کسبه محترم خیابان مذکور ۳۰ درصد هزینه طرح یعنی حدود ۳۰۰ میلیون از آن در قالب خرید سنگ پرداخت خواهد شد.

صائمی نسب گفت: اخبار تکمیلی این طرح شهری بزودی از طریق وب سایت شهردای اعلام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.