کد خبر : 10892
دیدگاه‌ها برای پیاده سازی ایزو سیستم مدیریت یکپارچه ISO-IMS در شهرداری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آبان 1394 - 21:33
-

پیاده سازی ایزو سیستم مدیریت یکپارچه ISO-IMS در شهرداری سبزوار

سبزواریان: مسئول اداره معماری و شهرسازی شهرداری سبزوار از پیاده سازی ایزو سیستم مدیریت یکپارچه ISO-IMS در شهرداری این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، احسان امامی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای نیمه دوم سال ۹۴ مستندسازی و ممیزی داخلی، کدگذاری تمامی مدارک، اسناد، نقشه ها و همچنین گردش کار

سبزواریان: مسئول اداره معماری و شهرسازی شهرداری سبزوار از پیاده سازی ایزو سیستم مدیریت یکپارچه ISO-IMS در شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، احسان امامی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای نیمه دوم سال ۹۴ مستندسازی و ممیزی داخلی، کدگذاری تمامی مدارک، اسناد، نقشه ها و همچنین گردش کار امور سازمانی در با پیشرفت حدود ۳۰ درصد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در فاز نخست دو پروژه یکپارچه سازی در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: طرح نخست یکپارچه سازی نقشه های طرح های مصوب شهری توسط اداره نقشه برداری و GIS و طرح دوم پکپارچه سازی ضوابط و مقررات معماری و شهرسازی توسط اداره معماری و شهرسازی در دست اقدام است.

او بیان کرد: در طرح دوم مراحل عملیاتی با برگزاری جلسات منظم هفتگی با حضور کارشناسان ستاد و مناطق شهرداری در حال انجام می باشد.

امامی در ادامه افزود: دسترسی آسان به منابع و اسناد سازمان باعث صرفه جویی در وقت و شفاف سازی ضوابط و مقررات تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد و راندمان کارشناسان حوزه معاونت و رضایت مشتریان و ارباب رجوع خواهد شد.

مسئول اداره معماری و شهرسازی شهرداری سبزوار گفت: امید است با اتمام فاز نخست پیاده سازی ایزو سیستم مدیریت یکپارچه ISO- IMS و بهره برداری از دو طرح مذکور در دهه فجر سال جاری شهروندان سبزواری بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.