کد خبر : 11030
دیدگاه‌ها برای پیروزی تیم والیبال نشسته سبزوار مقابل تیم ملی قزاقستان بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 16:20
-

پیروزی تیم والیبال نشسته سبزوار مقابل تیم ملی قزاقستان

تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار بر تیم ملی قزاقستان پیروز شد.

volyball01سبزواریان: تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار بر تیم ملی قزاقستان پیروز شد.

به گزارش خراسان انلاین در این دیدار که در سالن سربداران سبزوار برگزار شد ، تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) هر سه ست را با نتایج ۲۵ بر ۱۸ ، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۱ به نفع خود به پایان رساند . احسان علیدوست و جواد میربلوچ قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج (ع) سبزوار پس از پایان این دیدار گفت : بازی دوستانه امروز جمعه در جهت آمادگی بیشتر و برای حضور قدرتمندتر در ادامه رقابتها برگزار شد. علیرضا معمری افزود : از همه بازیکنان در این دیدار استفاده کردیم و بازیکنان بازی خوبی را مقابل تیم ملی قزاقستان به نمایش گذاشتند . وی در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم ملی قزاقستان در حال آماده کردن خود برای بازیهای بین قاره ای که در اسفند ماه امسال در چین برگزار می شود است و به مدت ۹ روز در مشهد اردوی تدارکاتی دارد .

معمری با اشاره به گذشت چهار روز از این اردو ادامه داد : تیم ملی قزاقستان در آخرین بازیهای آسیایی پس از تیم جمهوری اسلامی و چین رتبه سوم در آسیا را کسب کرد . وی ادامه داد : تیم ملی قزاقستان پس از اردو در ایران ،اردوهای تدارکاتی در ترکیه و آلمان برگزار خواهد کرد . معمری اظهار داشت : تیم ملی قزاقستان تقاضای بازی دوستانه با ثامن الحجج (ع) سبزوار کرد و ما نیز در جهت هماهنگی و آمادگی بیشتر پذیرفتیم .

وی در خصوص این دیدار گفت : تیم ملی قزاقستان نیز امروز در برابر تیم ثامن الحجج سبزوار خوب و جنگنده بازی کرد. سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج (ع) سبزوار در خصوص دیدار فردا شنبه ۳۰ آبان ماه در مقابل ذوب آهن اصفهان نیز گفت : بازی سختی در مقابل این تیم داریم و در برابر تیم ملی قزاقستان همه تاکتیک های که قرار است فردا در زمین پیاده کنیم اجرا کردیم . وی ادامه داد : شناخت کافی از تیم ذوب آهن اصفهان داریم و با برنامه ویژه ای برای کسب سه امتیاز این دیدار به میدان می رویم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.