کد خبر : 11046
دیدگاه‌ها برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری با مشارکت شهروندان محقق می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آذر 1394 - 19:53
-

پیشبرد اهداف مدیریت شهری با مشارکت شهروندان محقق می شود

سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، مشارکت مردم ضروری است، شهرداری و شورای شهر سبزوار با مشارکت شهروندان نهایت تلاش خود را برای توسعه خدمات در این شهر به کار گرفته اند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی با بیان اینکه توسعه شهری مانعی برای ارائه

سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، مشارکت مردم ضروری است، شهرداری و شورای شهر سبزوار با مشارکت شهروندان نهایت تلاش خود را برای توسعه خدمات در این شهر به کار گرفته اند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی با بیان اینکه توسعه شهری مانعی برای ارائه خدمات شهری نیست، افزود: مشارکت شهروندان در اداره شهری از نظر اجتماعی سبب افزایش همکاری‌های اجتماعی و تقویت آن می‌شود.

وی اظهار داشت: در شهر ۲۳۰ هزار نفری سبزوار تا چندی پیش روزانه ۱۵۰ تن زباله تولید می شد که این میزان با همکاری شهروندان ۶ تن کاهش یافت و به ۱۴۴ تن رسید.

کوشکی با بیان اینکه این میزان زباله و رفت و روب معابر و خیابان توسط ۵۰۰ نیروی خدماتی نواحی دو گانه شهرداری جمع آوری، حمل و تنظیف می شود، افزود: مجموعه کارکنان خدمات شهری شهرداری سبزوار همه تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان این شهر بکار می بندند.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات حوزه شهری از وظایف شهرداری‌ها است و با توجه به این موضوع و نیاز شهرداری برای کاهش هزینه‌های بالا در خصوص جمع‌آوری زباله‌های خانگی و دفع اصولی آن نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان است.

معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار در ادامه بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال با برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری از جمله فضای سبز، نظافت شهر ( جمع آوری ، حمل و دفن پسماندهای شهری و تبدیل آن به کود ) مدیریت سیلاب های شهری، نظارت برسازمان های مرتبط با حوزه خدمات شهری، برگزاری جلسات مستمر کارگروه های تخصصی، کمیسیون و ستاد های اجرایی فعالیت هایی خوبی را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان فراهم کرده است.

او با بیان اینکه شهرداری نگاه ویژه ای به زیباسازی محیط شهری دارد، از ساماندهی بیش از ۱۵۰ نفر دست فروش از سطح شهر و معابر عمومی در شش ماهه اول سال خبر داد و جمع آوری بیش از ۱۵۰ مورد از داربست های بدون مجوز در سطح شهر و خودرو های فرسوده از سطح شهر، گشت ضابطین قضایی خاص پسماند، جشنواره پاکسازی و طبیعت، برگزاری نخستین جشنواره بازیافت را از دیگر اقدامات این حوزه در این مدت برشمرد.

کوشکی توزیع بیش از ۳۵ تن عرضه مستقیم میوه جهت تنظیم بازار، توزیع بیش از ۳ تن گوشت قرمز کشتار روز در ایام نوروز، نصب تعداد ۵۰ عدد تابلو قبله نما و راهنمای پارکها در سطح شهر، آماده سازی ماشین آلات سنگین به منظور کمک به مدیریت بحران جهت مقابله با هر گونه حوادث غیر مترقبه، امحا و نازیبایی های سطح شهر، تجهیز و رفع نواقص فنی جایگاه های CNG، توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته اموزش و نایلون زباله و ایجاد تغییر منظر شهری به مناسبت رحلت حضرت امام و نیمه شعبان را از دیگر اقدامات ذکر کرد.

وی گفت: فضا سازی حاشیه آرامستان کلاته سیفر (ورودی شهر )، بهسازی و آماده سازی پارک های باغ ملی، ارم، ارمغان، سلامت، شهدای گمنام، زائر، بهمن، استقبال به مساحت تقریبی ۴۵ هکتار ، زیبا سازی مغازه های موجود در پارک ها، پیش بینی آب شرب در پارک ها در مواقع اضطراری، رفع سد معبر در شهر، برگزاری همایش ایمنی و ارتقاء فرهنگ ترافیک به منظور آشنایی دانش آموزان با همکاری پلیس راهور، تقویت سیستم ناوگان اتوبوسرانی و نظارت لازم بر روند فعالیت غرفه داران بازارچه های محلی هم از دیگر برنامه های این حوزه در مدت مذکور بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.