کد خبر : 20779
دیدگاه‌ها برای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی استادیوم ۱۵ هزارنفری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1398 - 12:34
-

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی استادیوم ۱۵ هزارنفری سبزوار

وزارت ورزش و جوانان نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه قول مساعد داده شده بود که فاز نخست پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار در شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری برسد، پروژه فازبندی شده است. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از پایگاه خبری اداره

وزارت ورزش و جوانان

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه قول مساعد داده شده بود که فاز نخست پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار در شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری برسد، پروژه فازبندی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، رمضانعلی سبحانی‌فر با بیان اینکه پیمانکارهای مختلفی برای تکمیل پروژه استادیوم ۱۵ هزارنفری سبزوار گرفته شد، افزود: برای ایجاد زمین چمن استادیوم نیز پیمانکار مشخص شده و همچنین برای تارتان نیز پیمانکار دیگری تعیین شده است.

وی ادامه داد: از امروز سه پیمانکار در پروژه استادیوم ۱۵ هزارنفری سبزوار مشغول به کار هستند تا با سرعت هرچه بیشتر فاز نخست این پروژه در شهریورماه امسال به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پروژه تقسیم‌بندی شده تا زمین چمن و جدول‌گذاری استادیوم ۱۵ هزارنفری سبزوار تا پایان تیرماه امسال آماده شود.

سبحانی‌فر تصریح کرد: از اول مردادماه نیز پیمانکار تارتان پروژه وارد فاز اجرایی می‌شود تا ۱۵ شهریورماه امسال به اتمام برسد و به‌صورت هم‌زمان زمین چمن نیز از اول مردادماه اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: احداث ساختمان سرویس‌های بهداشتی و رختکن استادیوم تا ۱۵ شهریورماه سال جاری به پایان می‌رسد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در فاز نخست پروژه استادیوم ۱۵ هزارنفری سبزوار نورپردازی استاندارد، زمین چمن، تارتان، نصب ۲ هزار و ۵۰۰ صندلی، سرویس‌های بهداشتی و رختکن اجرایی می‌شود.

سبحانی‌فر پیشرفت فیزیکی مجموع پروژه استادیوم ۱۵ هزارنفری سبزوار را ۷۰ درصد دانست و افزود: فاز نخست پروژه تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد و بعد از آن با توجه به اعتبار سفر رئیس دولت دوازدهم در اردیبهشت‌ماه سال گذشته ادامه کار انجام می‌شود و اعتبار سال ۹۸ به میزان ۳۰۰ میلیارد ریال اختصاص می‌یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.