کد خبر : 10312
دیدگاه‌ها برای پیکر یکی از جانباختگان فاجعه منا در داورزن تشییع و خاکسپاری شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 - 19:32
-

پیکر یکی از جانباختگان فاجعه منا در داورزن تشییع و خاکسپاری شد

سبزواریان: پیکر پاک یکی دیگر از جانباختگان فاجعه منا روز سه شنبه در داورزن تشییع و در روستای مزینان این شهرستان به خاک سپرده شد. در مراسم تشییع این مهاجر الی الله امام جمعه، فرماندار، روحانیون، خانواده معظم شاهد، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند. شهروندان داورزنی با سردادن شعارهای

tashyi-mena-mazinan01سبزواریان: پیکر پاک یکی دیگر از جانباختگان فاجعه منا روز سه شنبه در داورزن تشییع و در روستای مزینان این شهرستان به خاک سپرده شد.

در مراسم تشییع این مهاجر الی الله امام جمعه، فرماندار، روحانیون، خانواده معظم شاهد، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

شهروندان داورزنی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود، مرگ بر رژیم صیهونیستی و محکوم کردن این حادثه خونبار خواستار برگزاری دادگاه عدل اسلامی برای برخورد با مسببین این فاجعه شدند.

پیکر پاک علی اصغر شهرآبادی بر روی دستان مردم ولایتمدار مزینان داورزن تشییع و در محل گلزار خانواده شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

علیرضا عبداللهی معاون فرماندار داورزن درحاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: در حادثه منا یکی از حجاج داورزنی جان باخته و یک نفر هم مفقود است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.