کد خبر : 11876
دیدگاه‌ها برای پیکر یکی از جانباختگان منا در داورزن تشییع شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 2 بهمن 1394 - 21:39
-

پیکر یکی از جانباختگان منا در داورزن تشییع شد

سبزواریان: پیکر حجت الاسلام هادی ذاکری، امام جمعه موقت داورزن، از جان باختگان فاجعه خونبار منا، روز جمعه در زادگاهش شهر داورزن تشییع و به خاک سپرده شد. به گزارش ایرنا، در آیین تشییع پیکر این مهاجر الی الله، امام جمعه، جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف

tashyi-mena-davarzanسبزواریان: پیکر حجت الاسلام هادی ذاکری، امام جمعه موقت داورزن، از جان باختگان فاجعه خونبار منا، روز جمعه در زادگاهش شهر داورزن تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، در آیین تشییع پیکر این مهاجر الی الله، امام جمعه، جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم این شهرستان حضور داشتند.

مردم مومن و شهیدپرور داورزن در این آیین پیکر مطهر این زائر جانباخته بیت الله الحرام را روی دستان خود تشییع کرده و در محل گلزار شهدای داورزن به خاک سپردند.

معاون فرماندار داورزن در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: حجت الاسلام ذاکری که در فاجعه منا جان باخته بود جزو مفقودانی بود که توسط دولت عربستان در آن کشور به خاک سپرده شده بود.

علیرضا عبداللهی افزود: با پیگیری های مسئولان کشورمان و بنا به درخواست خانواده آن مرحوم، پیکر آن بزرگوار برای تشییع و دفن به ایران منتقل و امروز در مراسم باشکوهی در محل گلزار شهدای داورزن به خاک سپرده شد.

۱۷ مهرماه نیز پیکر علی اصغر شهرآبادی، یکی دیگر از اهالی شهرستان داورزن که در حادثه منا جان باخته بود، در این شهرستان تشییع و در روستای مزینان خاکسپاری شد.

فاجعه منا در روز عید قربان امسال در مراسم رمی جمرات روی داد که در آن ۴۶۵ نفر از زائران ایرانی جان خود را از دست دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.