کد خبر : 32170
دیدگاه‌ها برای چرا چنین نمایندگانی داریم؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 - 17:38
-

چرا چنین نمایندگانی داریم؟

باز هم تمام رسانه‌های ایران و بعضی رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از ایران، تیتری از نماینده ما زده‌اند. این دوره، بیشتر از تمام ادوار قبلی، خبر از نمایندگانمان تیتر شد.

باز هم تمام رسانه‌های ایران و بعضی رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از ایران، تیتری از نماینده ما زده‌اند. این دوره، بیشتر از تمام ادوار قبلی، خبر از نمایندگانمان تیتر شد.

:small_blue_diamond:چه کسی مقصر است؟ آیا رسانه‌ها این بار با سبزوار لج افتاده‌اند و هر بار به نماینده‌های این دوره سبزوار گیر می‌دهند؟ وگرنه ما هر دوره ماجرایی مانند سیلی به سرباز یا حمایت از فیلترینگ را در مورد نمایندگانمان داشته‌ایم؟

:small_blue_diamond:آیا ما میان گزینه‌هایی که داشته‌ایم، به این‌ها رأی داده‌ایم چون خودمان دلمان می‌خواهد چنین نمایندگان جنجالی و خبرآفرینی داشته باشیم؟

:small_blue_diamond:آیا این بازی سرنوشت است که در همین دوره، هر دو نماینده ما اینطور از آب درآمده‌اند؟

:small_blue_diamond:یا نه، هیچکدام نیست. بلکه اگر معادلات انتخابات مجلس به شکل دیگری بود، نمایندگان دیگری انتخاب می‌کردیم؟ اگر این است، چه کسانی عامل اتفاقاتی بودند که امثال بعضی‌ها به عنوان شانس هشتم انتخابات، توانست به صدر بیایند و رأی اول و دوم بیاورند؟ آیا آن افراد، الان پاسخگوی این وضعیت هستند؟

:small_blue_diamond: شعارهار انتخاباتی نمایندگان این دوره دیار سربداران، مشکلات معیشتی مردم، زیرساخت‌های توسعه و حل صدها مشکل مردم این جغرافیا بود، اما عملکردشان چه بود؟ چه دیده‌ایم از آن‌ها جز همین اخبار منفی؟ کدام جاده ساخته شد یا کدام مگاپروژه به نتیجه رسید؟ کدام فرصت شغلی ایجاد شد یا کدام درد از مردم برطرف شد؟

:small_blue_diamond:راستی، نماینده‌های این دوره مجلس، مانند اعضای شورا، شهردار و بسیاری از مدیران دیگر، از دل گروهی خودخوانده و بدون مجوز به نام «یاران انقلاب» درآمدند. این یاران امروز کجا هستند؟ تبلیغ کردند، به مردم وعده دادند و حالا که دستاوردشان این «هیچ» بزرگ شده، چرا هیچ پاسخی ندارند؟ چرا به مردم نمی‌گویند چطور به این نقطه رسیده‌ایم که جرئت نمی‌کنیم بگوییم «سبزواری» هستیم؟ چون وقتی بگوییم، یادشان می‌آید که یک نماینده سبزوار آن کار را کرد و این نماینده این را گفت!

:small_blue_diamond:مفاخرمان چون بیهقی، جوینی، کاشفی، شریعتی، دولت‌آبادی و … از خاطره‌ها رفته‌اند و به لطف این افراد، چنین اخباری جایگزین خاطره آن‌ها شده‌اند! به کجا گله و شکایت خود را ببریم؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.