کد خبر : 17618
دیدگاه‌ها برای چمران: توطئه دشمن در ناامید کردن ملت ایران محکوم به شکست است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 19:13
-

چمران: توطئه دشمن در ناامید کردن ملت ایران محکوم به شکست است

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) گفت: توطئه آمریکا در ایجاد جنگ روانی برای ناامید کردن مردم از انقلاب به شکست می انجامد. مهدی چمران عصر دوشنبه در همایش بزرگداشت روز دانشجو و شهدای دانشجوی شهرستان سبزوار افزود: با افزایش بصیرت ملت، عملیات روانی رسانه ای دشمن و فشار اقتصادی آنها برای به

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) گفت: توطئه آمریکا در ایجاد جنگ روانی برای ناامید کردن مردم از انقلاب به شکست می انجامد.

مهدی چمران عصر دوشنبه در همایش بزرگداشت روز دانشجو و شهدای دانشجوی شهرستان سبزوار افزود: با افزایش بصیرت ملت، عملیات روانی رسانه ای دشمن و فشار اقتصادی آنها برای به زانو در آوردن مردم نفعی برای غربی ها نداشته است.
وی اظهار کرد: مردم ایران همچون دوران دفاع مقدس در برابر جنگ روانی و اقتصادی دشمن ایستادگی می کنند و هراسی از تحریم ها ندارند.
رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا می خواهد با فشار بر مردم ایران و تحریم اقتصادی موجب افزایش نارضایتی های عمومی و ایجاد اعتراضات خیابانی و سراسری شود.
چمران افزود: هدف دیگر آمریکا از فشار اقتصادی، شنیدن صداهای مخالف و همسو با غرب در ایران، کشاندن ایران به پای میز مذاکره و به سازش کشیدن ایران است.
وی اظهار داشت: مردم باید مشکلات و مطالبات خود را به گونه ای بیان کنند که زمینه سوء استفاده غرب ایجاد نشود و مشکلات را با استفاده از ظرفیت های داخلی برطرف کنند.
وی گفت: امروز آمریکا از درون دچارنابسامانی شده و شرایط بین المللی به نفع جمهوری اسلامی ایران است لذا باید با برنامه ریزی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی کشور قدرتمند و توانمندتر از گذشته داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.