کد خبر : 15272
دیدگاه‌ها برای چهارمین کنفرانس ملی «صنعت سیمان و افق پیش رو» در تهران برگزار می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 10:50
-

چهارمین کنفرانس ملی «صنعت سیمان و افق پیش رو» در تهران برگزار می‌شود

مدیر دفتر ارتباط با صنعت و همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه حکیم سبزواری از برگزاری چهارمین کنفرانس ملی «صنعت سیمان و افق پیش رو» در آبان ماه در سالن همایش‌های رازی تهران خبر داد. به گزارش سیمان خبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری، غلامعلی فرزی، دبیر چهارمین همایش ملی «سیمان و افق پیش رو» گفت:

مدیر دفتر ارتباط با صنعت و همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه حکیم سبزواری از برگزاری چهارمین کنفرانس ملی «صنعت سیمان و افق پیش رو» در آبان ماه در سالن همایش‌های رازی تهران خبر داد.

به گزارش سیمان خبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری، غلامعلی فرزی، دبیر چهارمین همایش ملی «سیمان و افق پیش رو» گفت: دانشگاه حکیم سبزواری، شرکت سیمان لار سبزوار و ماهنامه علمی-فنی-اقتصادی سیمان از چند سال پیش همکاری ثمربخشی را آغاز کرده‌اند و توانسته‌اند با برگزاری سه دوره موفق کنفرانس صنعت ملی سیمان و افق پیش رو همکاری صنعت و دانشگاه را به مفهوم واقعی کلمه تا حدود زیادی محقق سازند.

فرزی هدف از برگزاری این کنفرانس را برقراری ارتباط تنگاتنگ میان پژوهشگران، صنعتگران و بازرگانی حوزه صنعت سیمان، به عنوان صنعت مادر عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی با مشارکت دانشگاه، صنعت و فعالین اقتصادی سبب هم افزایی و نقطه شروع مناسبی جهت همکاری بهتر این حوزه‌ها خواهد بود.

دبیر چهارمین همایش ملی سیمان و افق پیش رو افزود: انرژی و محیط زیست در صنعت سیمان، اقتصاد محیط زیست و انرژی و توسعه پایدار در صنعت سیمان، ایمنی، بهداشت و محیط زیست در صنعت سیمان، کنترل کیفیت و استاندارد‌ها در صنعت سیمان، بهینه سازی و ارتقای فناوری‌های تولید در صنعت سیمان، بهینه سازی مصرف انرژی و سوخت‌های جایگزین در صنعت سیمان، استراتژی و راهبرد‌های تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها و تجهیزات در صنعت سیمان و کاربرد‌ها و عملکرد‌های نوین در صنعت از جمله محور‌های اصلی این کنفرانس ملی هستند.

وی با اشاره به اینکه رئیس دانشگاه حکیم سبزواری، ریاست کنفرانس را بر عهده دارد، تصریح کرد: کمیته علمی کنفرانس را اساتید به نام و مطرح دانشگاه‌های برتر کشور تشکیل داده اند.

فرزی ادامه داد: همچنین با رایزنی‌های به عمل آمده این کنفرانس در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و کنسرسیوم محتوای ملی و سیولیکا (Civilica) نمایه شده است، همچنین این همایش در بیش از ۲۵ سایت خبری نمایه شده است.

دانشیار دانشگاه حکیم سبزواری با بیان اینکه چهارمین کنفرانس ملی سیمان و افق پیش رو ۱۳ تا ۱۵ آبان ماه ۹۷ در سالن همایش‌های رازی-تهران برگزار می‌شود، گفت: محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، جعفر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی اکبر رمضانیانپور استاد تمام دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ابوالفضل حسنی استاد تمام دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تربیت مدرس از جمله سخنرانان کلیدی این همایش هستند.

فرزی یادآور شد: برپایی نمایشگاهی از توانمندی شرکت‌های داخلی به همراه آخرین دستاورد‌های روز دنیا در زمینه صنعت سیمان از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه این همایش در نظر گرفته شده است.

علاقمندان می‌توانند جهت مشاهده اطلاعات و ثبت نام در کنفرانس به سایت همایش به آدرسhttp://cnf.hsu.ac.ir/cement2018/fa/ مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.