کد خبر : 25868
دیدگاه‌ها برای چهار جایگاه سوخت در سبزوار به بهره‌برداری رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 16:32
-

چهار جایگاه سوخت در سبزوار به بهره‌برداری رسید

ایرنا  چهار جایگاه عرضه سوخت مایع و سی.ان.جی با هزینه ۱۶۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۳۶ نفر روز دوشنبه در شهرستان سبزوار به بهره‌برداری رسید. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: این جایگاه‌ها با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و کاهش هزینه‌های درون‌شهری فعال شده است. محمد صادقی افزود: جایگاه‌های یاد شده در

ایرنا

 چهار جایگاه عرضه سوخت مایع و سی.ان.جی با هزینه ۱۶۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۳۶ نفر روز دوشنبه در شهرستان سبزوار به بهره‌برداری رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: این جایگاه‌ها با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و کاهش هزینه‌های درون‌شهری فعال شده است.

محمد صادقی افزود: جایگاه‌های یاد شده در انتهای بولوار دکتر علی شریعتی، بولوار توحید شهر، شهرک خاوران و  کمربندی سبزوار به‌وسیله بخش خصوصی در قالب شرکت‌های صاحب نشان احداث شده است.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این جایگاه‌ها تعداد ۴۵ نازل توزیع بنزین، هشت نازل توزیع نفت گاز و ۶ نازل توزیع سی.ان.جی به تعداد نازل‌های توزیع فرآورده‌های سوختی در این  منطقه افزوده شده و شمار جایگاه‌های منطقه سبزوار به ۵۳ جایگاه رسید.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را زیرپوشش دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.