کد خبر : 30811
دیدگاه‌ها برای چهار هندبالیست‌ سبزواری به اردوی تیم ملی دعوت شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 - 9:11
-

چهار هندبالیست‌ سبزواری به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رئیس هیئت هندبال سبزوار گفت: چهار نفر از هندبالیست‌های این شهرستان برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان هندبال ایران فراخوانده شدند. امید یگانه افزود: ورزشکاران سبزواری دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان امیرحسین مسعودنیا، امیرحسین وفایی و مهدی دارینی هستند و در رده جوانان نیز علی اسماعیل‌زاده به تیم ملی هندبال

رئیس هیئت هندبال سبزوار گفت: چهار نفر از هندبالیست‌های این شهرستان برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان هندبال ایران فراخوانده شدند.

امید یگانه افزود: ورزشکاران سبزواری دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان امیرحسین مسعودنیا، امیرحسین وفایی و مهدی دارینی هستند و در رده جوانان نیز علی اسماعیل‌زاده به تیم ملی هندبال دعوت شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر حضور چهار بازیکن سبزواری دعوت شده به اردوی تیم ملی هندبال، قاسم شعبانپور به عنوان مدیر فنی تیم جوانان، حمید ربانی کیا مربی و رضا سرسنگی مربی بدنسازی در کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان و نوجوانان حضور دارند.

رئیس هیئت هندبال سبزوار گفت: اردوی تیم‌های ملی هندبال نوجوانان و جوانان ایران از هجدهم تا بیست و هشتم اسفند ۱۴۰۰، در شهر یزد به منظور آمادگی بیشتر در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود.

یگانه افزود: سبزوار مهد هندبال کشور است و تیم‌های هندبال این شهرستان در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور چند بار مقام قهرمانی را کسب کرده‌اند.

بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۳۸ هیئت ورزشی سبزوار سازماندهی شده‌اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی و محلی و همگانی فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.