دیدگاه‌ها برای چهره بانک ملت سبزوار هم سنتی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 13:21
-

چهره بانک ملت سبزوار هم سنتی شد

استفاده از آجر سنتی در نمای ساختمان‌ها علاوه بر طول عمری زیادتر از مصالح جدید و سازگاری عملکرد خوب آجر با اقلیم منطقه می‌تواند هماهنگی و تعامل خوبی با ابنیه تاریخی ایجاد نماید.

به گزارش روابط عمومی پایگاه میراث فرهنگی شهر تاریخی سبزوار در راستای صیانت و حفاظت از بافت تاریخی و ارزشمند شهر سبزوار و اجرای ضوابط بافت، بانک ملت مرکزی سبزوار به‌عنوان سومین بانک در بافت تاریخی اقدام به اجرای نمای سنتی با مصالح بومی نموده است. به گفته محسن برآبادی مدیر پایگاه شهر تاریخی سبزوار ضمن سپاس و قدردانی فراوان از همکاری و مسئولیت پذیری مسئولین بانک ملت و حسن انجام کار آنها در اجرای دقیق نقشه های تایید شده امید است در مورد مسئولان دیگر بانک‌های درون بافت تاریخی نیز این حس مسئولیت‌پذیری نسبت به حفظ و احیای بافت تاریخی و اجرای ساختمان های جدید همگون و چهره ابنیه درون بافت بین ساختمان‌های قدیمی و جدید را شاهد باشیم.

برآبادی افزود: استفاده از آجر سنتی در نمای ساختمان‌ها علاوه بر طول عمری زیادتر از مصالح جدید و سازگاری عملکرد خوب آجر با اقلیم منطقه می‌تواند هماهنگی و تعامل خوبی با ابنیه تاریخی ایجاد نماید. حفظ خط لبه و خط آسمانه بر اساس ابنیه تاریخی نیز از دیگر ضوابط و بافت است که ساختمان‌های جدید احداث بایستی رعایت نمایند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.