دیدگاه‌ها برای چه کسی ناظر بازار است؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 - 15:43
-

چه کسی ناظر بازار است؟

سبزواریان این روزها بیشترین پیام‌های مردمی، در مورد وضعیت هولناک افزایش قیمت‌ها در اقلام اصلی است. روغن، شکر، لبنیات و بعضی میوه و صیفی‌جات پراستفاده، به قیمت‌هایی رسیده‌اند که قابل باور نیست.هرچند اصل وضعیت گرانی و مشکلات اقتصادی، یک مشکل ملی است و محصول سیاست‌گذاران دولت، مجلس و دیگر نهادهای تصمیم‌ساز، اما با وجود این،

سبزواریان

این روزها بیشترین پیام‌های مردمی، در مورد وضعیت هولناک افزایش قیمت‌ها در اقلام اصلی است. روغن، شکر، لبنیات و بعضی میوه و صیفی‌جات پراستفاده، به قیمت‌هایی رسیده‌اند که قابل باور نیست.
هرچند اصل وضعیت گرانی و مشکلات اقتصادی، یک مشکل ملی است و محصول سیاست‌گذاران دولت، مجلس و دیگر نهادهای تصمیم‌ساز، اما با وجود این، نهادهای ناظر در شهرستان‌ها و استان حق ندارند بازار را به حال خود رها کنند.
اینکه وضعیت اقتصادی در تلاطم قرار گرفته نباید بهانه‌ای قرار گیرد برای اینکه هر فروشنده و فروشگاه بنا به میل خود قیمتی تعیین کند و خریداران و شهروندان مصرف‌کننده، از ارائه گزارش تخلف و مطالبه‌گری ناامید شوند.
باید پرسید این روزها نهادهایی چون اتاق اصناف، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، تعزیرات و ده‌ها اداره عریض و طویل و مملو از کارمند، در حال انجام چه اقدامی برای نظارت در بازار هستند؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.