کد خبر : 31281
دیدگاه‌ها برای چگونه مدیر بمانیم؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 خرداد 1401 - 19:47
-

چگونه مدیر بمانیم؟

سبزواریان در مطلبی پیش‌تر، از این نوشتیم «چگونه مدیر شویم؟» و در آن رو‌ش‌های مدیر و رئیس شدن را در سبزوار و غرب خراسان رضوی برشمردیم!اکنون و در راستای تغییر صندلی مدیریت باسابقه‌ترین مدیر شهرستان، می‌خواهیم از این بنویسیم که چطور مدیر بمانیم؟رئیس دامپزشکی سبزوار برای ربع قرن این مسئولیت را برعهده داشت و اکنون

سبزواریان

در مطلبی پیش‌تر، از این نوشتیم «چگونه مدیر شویم؟» و در آن رو‌ش‌های مدیر و رئیس شدن را در سبزوار و غرب خراسان رضوی برشمردیم!
اکنون و در راستای تغییر صندلی مدیریت باسابقه‌ترین مدیر شهرستان، می‌خواهیم از این بنویسیم که چطور مدیر بمانیم؟
رئیس دامپزشکی سبزوار برای ربع قرن این مسئولیت را برعهده داشت و اکنون هم با ترک آن صندلی، به صندلی مدیریت شهرستان دیگر (ششتمد) رفت. می‌توان روایت مدیریت او را به عنوان داستانی عبرت‌آموز مورد توجه قرار داد و درس گرفت!

ولی الله جغتایی از آن مدیرها بود که حکایت «آسته برو، آسته بیا» را به خوبی الگوی خود قرار داده بود. در جنجال یا چالشی حضور نداشت، در کل این ۲۵ سال هیچ نشست خبری برگزار نکرد و ارتباط اداره‌اش با خبرنگاران محدود بود به ارسال اخبار کشف فلان قدر گوشت فاسد در فلان جا! خبرهایی که خبرنگاران برای تهیه گزارش میدانی دعوت نمی‌شدند و صرفاً یک متن بود که برای آن‌ها ارسال می‌شد!

هرگز در مورد کشتارگاه صنعتی، واکسیناسیون دام‌ها، پلاک گذاری و ده‌ها مطلب نقدی که مربوط به حوزه مسئولیتش بود پاسخی ارائه نکرد و تا جایی که ما مراجعه کردیم و تلفن زدیم، پاسخگویی را به بعد موکول کرد، از بقیه رسانه‌ها خبر نداریم.
اکنون بعد از ۲۵ سال سکوت در مورد نقدها و شائبه‌ها باز در سکوت از صندلی برخواسته بر صندلی دیگر می‌نشیند.

جغتایی مدیری است که در زمان دولت هاشمی مدیر شده و در فراز و فرودهای دولت‌های خاتمی، احمدی‌نژاد، روحانی و رئیسی همچنان مدیر مانده. نمایندگان، فرمانداران و مدیرکل‌هایی که حتی در عوض کردن سربداران ادارات قصور نمی‌کردند، به این صندلی مدیریت کاری نداشتند! چرا؟

پاسخ این پرسش راز سر به مهری است که سال‌هاست منتظریم مدیر مادام‌العمر دامپزشکی شهرستان‌های منطقه، به آن پاسخ دهد. آمادگی انتشار پاسخ ایشان را داریم البته بعید است استراتژی «آسته برو، آسته بیا» که این همه سال جواب هم داده، اجازه ورود به پاسخگویی را بدهد!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.