کد خبر : 24711
دیدگاه‌ها برای کارخانه سیمان سبزوار به دنبال بازار هدف صادراتی است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1398 - 14:59
-

کارخانه سیمان سبزوار به دنبال بازار هدف صادراتی است

ایرنا مدیرعامل شرکت سیمان سبزوار گفت: یکی از رویکردهای کارخانه سیمان سبزوار پیگیری بازارهای هدف صادراتی است و تلاش داریم حجم صادرت نیمه دوم امسال به حدود ۲۳ هزار تن مدت مشابه سال قبل برسد. علیرضا امیر فراهانی در نشستی خبری گفت: مسئولان این شرکت با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت ساختمان مرکز استان و کشورهای

ایرنا

مدیرعامل شرکت سیمان سبزوار گفت: یکی از رویکردهای کارخانه سیمان سبزوار پیگیری بازارهای هدف صادراتی است و تلاش داریم حجم صادرت نیمه دوم امسال به حدود ۲۳ هزار تن مدت مشابه سال قبل برسد.

علیرضا امیر فراهانی در نشستی خبری گفت: مسئولان این شرکت با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت ساختمان مرکز استان و کشورهای هم‌جوار، جذب بازارهای جدید فروش داخلی و صادراتی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: به‌عنوان‌مثال ۶ هزار تن سیمان تولیدی سبزوار در پاییز امسال به کشورهای منطقه به‌ویژه افغانستان صادر شده است که با این حجم صادرات، هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال درآمد نصیب این واحد تولیدی شده است.

وی ادامه داد: این شرکت یکی از معین‌های طرح مثلث توسعه اقتصادی شهرستان سبزوار است که با شناسایی ظرفیت‌های تولید و اشتغال در حوزه‌های حمل‌ونقل و معادن غیرفعال در بخش روداب به توسعه پایدار منطقه کمک می‌کند.

کارخانه سیمان سبزوار در ۸۰ کیلومتری جنوب این شهر و در بخش روداب که دارای معادنی غنی است قرار دارد و با بیش از یک دهه فعالیت ۳۵۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.