کد خبر : 24124
دیدگاه‌ها برای کارشناسان دامپزشکی سبزوار باند قاچاق داروی دام را شناسایی کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 - 15:00
-

کارشناسان دامپزشکی سبزوار باند قاچاق داروی دام را شناسایی کردند

ایرنا باند توزیع دارو که مبادرت به فروش داروهای قاچاق و تقلبی دام در کل کشور می‌کرد با تلاش دامپزشکی سبزوار شناسایی و متلاشی شد. رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار با بیان این مطلب در نشستی خبری گفت: کارشناسان دامپزشکی سبزوار پس از پیگیری‌ها متوجه یک شبکه مجازی توزیع داروهای دامی شدند و به‌عنوان خریدار دارو از

ایرنا

باند توزیع دارو که مبادرت به فروش داروهای قاچاق و تقلبی دام در کل کشور می‌کرد با تلاش دامپزشکی سبزوار شناسایی و متلاشی شد.

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار با بیان این مطلب در نشستی خبری گفت: کارشناسان دامپزشکی سبزوار پس از پیگیری‌ها متوجه یک شبکه مجازی توزیع داروهای دامی شدند و به‌عنوان خریدار دارو از طریق فضای مجازی با آن‌ها وارد گفت‌وگو شدند.

ولی‌الله جغتایی افزود: یکی از کارشناسان دامپزشکی سبزوار پس از هماهنگی قضایی با دادستانی‌های سبزوار و تهران و همکاری نیروی انتظامی به محل خرید داروهای تقلبی و قاچاق دام در شهر تهران رفت و با این اقدام، باند توزیع قاچاق داروی دامی شناسایی و متلاشی شد.

وی ادامه داد: این باند توزیع قاچاق دارو مربوط به شرکتی بوده که مجوز واردات و  صادرت داروهای دامی را داشته است و در کنار آن اقدام به قاچاق دارو نیز می‌کرده است.

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: این شرکت به‌طور غیرمجاز اقدام به ورود داروهای قاچاق دام از استان‌های غربی کشور و توزیع آن در شهرستان‌های مختلف می‌کرد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.