کد خبر : 23269
دیدگاه‌ها برای کاروانی از خادمان سبزواری عازم کربلای معلی شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1398 - 9:39
-

کاروانی از خادمان سبزواری عازم کربلای معلی شدند

ایرنا کاروان خادمان سبزواری اربعین حسینی روز دوشنبه با بدرقه باشکوه عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) از این شهر عازم کربلای معلا در عراق شدند. رئیس ستاد سبزوار در بازسازی عتبات عالیات در این خصوص گفت: کاروان خادمان اربعین این شهرستان  ۴۰۰ نفر هستند که با استقرار در شش موکب به زائران حسینی در عراق خدمت می‌کنند.

ایرنا

کاروان خادمان سبزواری اربعین حسینی روز دوشنبه با بدرقه باشکوه عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) از این شهر عازم کربلای معلا در عراق شدند.

رئیس ستاد سبزوار در بازسازی عتبات عالیات در این خصوص گفت: کاروان خادمان اربعین این شهرستان  ۴۰۰ نفر هستند که با استقرار در شش موکب به زائران حسینی در عراق خدمت می‌کنند.

 علی‌اکبر دلبری افزود: موکب‌های برپا شده از سوی سبزوار در عراق به نام‌های علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، موکب قمر بنی‌هاشم، محبان‌الحسین، جوادالائمه (ع) و امام الحجه (عج) به زائران اربعین خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: پنج موکب سازمان‌دهی شده از سوی سبزوار در شهر کربلا و موکب امام الحجه نیز در مرز مهران بعد از ورود به خاک عراق برای پذیرایی از زائران اربعین برپا شده‌اند.

رئیس ستاد سبزوار در بازسازی عتبات عالیات گفت: در این موکب‌ها به مدت ۱۰ روزافزون بر ۲۰۰ هزار زائر پیاده اربعین حسینی پذیرایی می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.