کد خبر : 23392
دیدگاه‌ها برای کاروان‌های زائران پیاده دهه آخر ماه صفر ساماندهی شوند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 - 15:00
-

کاروان‌های زائران پیاده دهه آخر ماه صفر ساماندهی شوند

ایرنا فرماندار سبزوار گفت: ساماندهی کاروان‌های زائران پیاده امام رضا (ع) در دهه آخر صفر امری ضروری است که باید به آن توجه ویژه شود. احمد برادران در نشستی با مسئولان کاروان‌های زائران پیاده به مشهد افزود: شهرستان سبزوار دروازه ورودی خراسان رضوی است که زائران بسیاری از این مسیر رفت‌وآمد دارند که باید برای

ایرنا

فرماندار سبزوار گفت: ساماندهی کاروان‌های زائران پیاده امام رضا (ع) در دهه آخر صفر امری ضروری است که باید به آن توجه ویژه شود.

احمد برادران در نشستی با مسئولان کاروان‌های زائران پیاده به مشهد افزود: شهرستان سبزوار دروازه ورودی خراسان رضوی است که زائران بسیاری از این مسیر رفت‌وآمد دارند که باید برای امنیت و ایجاد امکانات آن‌ها تدابیر لازم آماده شود.

وی اضافه کرد: تاکنون ۴۰ کاروان پیاده شهرستان سبزوار برای زیارت امام رضا (ع) اعلام آمادگی کرده‌اند که اسکان، پذیرایی، خدمات درمانی و نحوه رفت‌وآمد آن‌ها در جاده‌ها نیاز به هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط دارد.

فرماندار سبزوار با اشاره به اینکه جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) امکانات رفاهی و خدماتی مطلوبی در مسیر شهرستان سبزوار به مشهد فراهم کرده است گفت: اداره تبلیغات اسلامی هم برای شروع حرکت پیاده‌روی کاروان‌ها در این مسیر تلاش کند.

برادران افزود: موکب‌های بین‌راهی و ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر و جاده‌های شهرستان سبزوار برای پذیرایی از زائران پیاده امام رضا (ع) مستقر می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.