کد خبر : 16990
دیدگاه‌ها برای کاروان نمادین دوچرخه سواری ترویج فرهنگ کتابخوانی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 - 11:42
-

کاروان نمادین دوچرخه سواری ترویج فرهنگ کتابخوانی در سبزوار

با هدف اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی جمعی از ورزشکاران کوهنورد و دوچرخه سوار سبزوار در یک حرکت نمادین بین مردم کتاب توزیع کردند . سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با بیان اینکه در این حرکت فرهنگی ورزشی حدود ۳۰ دوچرخه سوار و کوهنورد حضور دارند گفت: دوچرخه سواران مسیر اداره ارشاد اسلامی سبزوار

با هدف اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی جمعی از ورزشکاران کوهنورد و دوچرخه سوار سبزوار در یک حرکت نمادین بین مردم کتاب توزیع کردند .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با بیان اینکه در این حرکت فرهنگی ورزشی حدود ۳۰ دوچرخه سوار و کوهنورد حضور دارند گفت: دوچرخه سواران مسیر اداره ارشاد اسلامی سبزوار تا میدان اسرار را رکاب زدند و در دو میدان طالقانی و اسرار به توزیع کتاب در بین مردم پرداختند.

رضا شجاع مقدم افزود: این حرکت نمادین یکی از دهها برنامه هفته کتاب و کتابخوانی در سبزوار است که با استقبال خوب ورزشکاران همراه شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ جلد کتاب در این حرکت نمادین در بین دوستداران کتاب توزیع می شود گفت: اکثر کتب توزیع شده از آثار مولفان و نویسندگان سبزوار است که در این حرکت نمادین نیز تعدادی از آنها حضور خواهند یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.