کد خبر : 21041
دیدگاه‌ها برای کاروان پیاده زائران حضرت امام رضا (ع) از سبزوار عازم مشهد شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تیر 1398 - 15:15
-

کاروان پیاده زائران حضرت امام رضا (ع) از سبزوار عازم مشهد شد

ایرنا اعضای کاروان زیارتی با عنوان «در مسیر بندگی» برای زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) روز سه‌شنبه پای پیاده از گلزار شهدای سبزوار عازم مشهد مقدس شدند. مسئول این کاروان زیارتی گفت: این کاروان پیاده برای بیست و ششمین سال پیاپی برای زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس شده

ایرنا


اعضای کاروان زیارتی با عنوان «در مسیر بندگی» برای زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) روز سه‌شنبه پای پیاده از گلزار شهدای سبزوار عازم مشهد مقدس شدند.

مسئول این کاروان زیارتی گفت: این کاروان پیاده برای بیست و ششمین سال پیاپی برای زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس شده است.

رضا رامشینی افزود: در این کاروان ۴۵۰ نفر از محبان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) حضور دارند که پس از ۶ روز پیاده‌روی وارد حرم مطهر رضوی می‌شوند.

وی با اشاره به حضور جوانان در این کاروان اظهار داشت: حدود ۴۰۰ نفر از اعضای این کاروان پیاده نوجوانان و جوانان کمتر از ۲۵ سال هستند.

وی گفت: در طول مسیر این کاروان مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم و برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی مذهبی، بیان مسائل اخلاقی، احکام و آموزه‌های دینی برای زائران اجرا می‌شود.

اولین اعزام کاروان زیارتی «در مسیر بندگی» از شهرستان سبزوار به مشهد در سال ۱۳۷۳ به مناسبت اربعین شهدای انفجار حرم مطهر رضوی انجام شد و از آن پس حرکت این کاروان هفته آخر تیرماه هرسال به همت پایگاه بسیج شهید شجیعی سبزوار انجام می‌شود.

۳۰ خرداد سال ۱۳۷۳ شمسی برابر با عصر عاشورای ۱۴۱۵ هجری قمری منافقین بمبی را در کنار ضریح منور حضرت امام رضا (ع) منفجر کردند که ۲۷ شهید و ۳۰۰ مجروح به‌جا گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.