کد خبر : 21311
دیدگاه‌ها برای کارگروه رسانه و قلم در شورای شهر سبزوار تشکیل شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 15:00
-

کارگروه رسانه و قلم در شورای شهر سبزوار تشکیل شد

ایرنا کارگروه رسانه و قلم با هدف هم‌افزایی رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف در شورای شهر سبزوار تشکیل شد. رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر سبزوار روز شنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: کارکرد کارگروه رسانه و قلم  استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه در توسعه شهری و ایجاد بستری برای  رشد

ایرنا

کارگروه رسانه و قلم با هدف هم‌افزایی رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف در شورای شهر سبزوار تشکیل شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر سبزوار روز شنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: کارکرد کارگروه رسانه و قلم  استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه در توسعه شهری و ایجاد بستری برای  رشد رسانه‌ای است.

مسعود پسندیده افزود: ایجاد این کارگروه  در شورای شهر به معنای تولیت خبرنگاران و یا داشتن جنبه نظارتی و تکلیفی نیست و شورا از رسانه‌های شهرستان تنها انتظار کار کارشناسی دارد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم از طریق کارگروه رسانه و قلم فضایی برای رونق رسانه‌ها فراهم شود  و رشد رسانه‌ای در شهرستان رخ دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: تاکنون دوره‌های آموزش حرفه‌ای خبرنگاری در شهرستان برگزار نشده است که پر کردن این خلأ منجر به  افزایش سواد رسانه‌ای خواهد شد و وقایع خوبی برای شهر رقم می‌زند.

پسندیده افزود: رسانه‌ها  به‌عنوان چشم بینای جامعه با انتشار اخبار صحیح برای مردم، بیان واقعیت‌ها و انتقاد منصفانه در رفع مشکلات شهری مؤثر هستند.

وی با اشاره رویکرد شورای اسلامی شهر سبزوار  در بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان گفت: تاکنون نشست‌هایی با روسای دانشگاه‌ها، مجمع مشورتی بانوان و جوانان، اتاق اصناف، هیئت‌های ورزشی، تشکل‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و هنرمندان برگزار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.