دیدگاه‌ها برای کاظم ملایی یک جریان است بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 18:57
-

کاظم ملایی یک جریان است

سبزواریان: در روزهای اخیر گفتگویی با کاظم ملایی فیلم ساز جوان سبزواری در مجله اینترنتی سبزواریان و سپس در مجله تحلیلی اسرارنامه منتشر شد که زحمت انجام و تنظیم این گفتگوی تخصصی و مفصل را فرهاد ترابی از دیگر جوانان سبزواری علاقه مند به حوزه هنر سینما به دوش کشیده بود. به گزارش مجله تحلیلی

mohammad-akbari-redline01سبزواریان: در روزهای اخیر گفتگویی با کاظم ملایی فیلم ساز جوان سبزواری در مجله اینترنتی سبزواریان و سپس در مجله تحلیلی اسرارنامه منتشر شد که زحمت انجام و تنظیم این گفتگوی تخصصی و مفصل را فرهاد ترابی از دیگر جوانان سبزواری علاقه مند به حوزه هنر سینما به دوش کشیده بود.

به گزارش مجله تحلیلی اسرارنامه، پس از انتشار آن مصاحبه، آقای محمداکبری کارگردان و بازیگر شاخص تئاترسبزوار، که در حال حاضر برای تئاتر مظلوم پنجم در تماشاخانه ایرانشهر تهران روی صحنه می رود، به استقبال از مطلب مورد ذکر رفته و دیدگاه های خود را درباره هنر کاظم ملایی و مهمترین جنبه های تحسین برانگیز کار او مطرح کرده است.

متن کامل یادداشت محمد اکبری بازیگر، کارگردان و نمایش نامه نویس سبزواری را در ادامه مطالعه خواهید کرد:

با سلام خدمت عزیزان و فرهیختگان سایت وزین اسرارنامه/ سبزواریان و جناب ترابی و ممنون بابت عنایتی که به فرهنگ و هنر این شهر ، هر چند مهجور و محدود دارید.

کاظم ملایی حال فقط یک نام نیست که به نظر من یک جریان است.جریانی فراگیر و فرامرز از حد و حدود شهری بنام سبزوار.فیلمساز صاحب سبک و اندیشه ای که به اعتراف خیلی می توان حضور او را انشقاقی میمون در تاریخ فیلمسازی کوتاه منتج به قبل و بعد از او دانست.

هنرمند ی صادق و باریک بین که کنار صراحت لهجه ، هنرش توانسته تمکین و تشویق فیلمسازانی چون ناصر تقوایی ، بهمن قبادی ، پوران درخشنده ، داریوش ارجمند ، جلال تهرانی و ….را برایش به ارمغان بیاورد آنهم در این بازار کساد و گشاد و محتکر نقد های پر مرض و غرض و نگاههای بی حب و بغض.در میان مدعیان و رقیبانی که عامدانه دچار یبوست نگاه صادقانه و عادلانه به مقوله هنرشده اند .

کار کردن کنار کاظم شاید از حظ آورترین لحظاتی بوده که در این ۲۵ سال کار هنری نصیب من شده است.هیجان ، خلاقیت ، نوپردارزی ، تنوع ، انبساط خاطر و…همه و همه در کنار کاظم با تو عجین می شود.

کنار کاظم شما کسل حال نخواهید شد ، کدر شاید که آنهم بخاطر صراحتش است و آنهم تر برای آنهایی که نمیشناسندش.

کاظم ملایی هنرمندی که در این وانفسای ضعف و رقت هنر و هنرمندی ثابت کرد که برای خلق و آفرینش اثر هنری تجربه ، علم . آموزش آکادمیک ، سعی و اهتمام ، استعداد و اخلاق در کنار هم و به مدد یکدیگراند که کارسازند و نبود هر کدام خلایی ست بس فراخ و پر نشدنی.

امیدوارم که در تمام مراحل زندگی هنری و غیر هنری اش همانطور که از اول شاهدش بودم ، موفق و پیروز و سربلند باشد.و منتظر که طلسم فیلم بلند نساختنش به زودی شکسته شود و کوپالش طلایی بر پرده نقره ایی به رقص درآید .

kazem-mollaie-03

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.