کد خبر : 5217
دیدگاه‌ها برای ایجاد کانال های آب های سطحی برای مهار آب‌گرفتگی معابر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1393 - 16:42
-

ایجاد کانال های آب های سطحی برای مهار آب‌گرفتگی معابر سبزوار

سبزواریان: دکتر محمد علی طالبی شهردار سبزوار از عملکرد ستاد بحران شهرداری در مهار آب‌گرفتگی معابر این شهر تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر طالبی در نخستین ساعات شروع بارندگی، در سطح شهر حاضر شد تا با نظارت بر فعالیت های منظم پرسنل شهرداری و مدیریت کارها از آبگرفتگی احتمالی معابر جلوگیری

سبزواریان: دکتر محمد علی طالبی شهردار سبزوار از عملکرد ستاد بحران شهرداری در مهار آب‌گرفتگی معابر این شهر تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر طالبی در نخستین ساعات شروع بارندگی، در سطح شهر حاضر شد تا با نظارت بر فعالیت های منظم پرسنل شهرداری و مدیریت کارها از آبگرفتگی احتمالی معابر جلوگیری و یا سایر مشکلاتی که ممکن است برای شهروندان پیش بیاید را برطرف نماید.

وی در حاشیه این بازدیدها از اعضای ستاد بحران شهرداری آقایان سید علی کوشکی رئیس ستاد بحران شهرداری، ریواده معاون اجرایی در حوزه عمران، فصیحی مدیر اجرایی در حوزه پسماند، استیری مدیر اجرایی در حوزه خدمات موتوری به جهت اقدامات و مدیریت خوب بارندگی و آب‌گرفتگی های سطح شهر تشکر و تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر در کانون های اصلی مانند میدان لاله، شهید بهشتی، خیابان نهضت، بلوار امام خمینی احداث کانال مهار آب های سطحی از حدود یک ماه قبل آغاز شد، گفت: در بازدید های میدانی از خیابان نهضت، میدان شهید بهشتی، میدان لاله و بلوار امام خمینی به عنوان مراکز اصلی خبری از آب‌گرفتگی معابر نبود، در حال حاضر وضعیت خوبی از نظر رفع آب‌گرفتگی معابر داریم و در هیچ نقطه‌ای گرفتگی وجود ندارد.

شهردار سبزوار با اظهار اینکه کانال عرضی جاده منتهی به پارک بهمن نیز در روزهای گذشته لایروبی شده بود، تصریح کرد: برای مقابله با آب‌گرفتگی معابر و خیابان های سطح شهر پیش بینی‌های لازم از هفته های گذشته انجام شد تا در صورت بروز بارش ها دیگر شاهد اتفاقات آذر ماه در سبزوار نباشیم.

وی با تاکید بر مشارکت و همکاری شهروندان افزود: مشارکت جدی شهروندان در عدم تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی در انهار باعث جلوگیری از آب‌گرفتگی در زمان بارش باران می شود.

دکتر طالبی گفت: امید است با همکاری هر چه بیشتر شهروندان در رعایت پاکیزگی و مقررات شهروندی، بارش باران همواره باعث زیباتر شدن شهرمان گردد و برای همگان همراه با خاطرات خوش و فراموش نشدنی باشد.

گفتنی است چندی پیش در بارش پاییزی باران بسیاری از معابر این شهر از جمله کمربند جنوب، میدان لاله، میدان شهید بهشتی، حدفاصل میدان نجاراباد- دادگستری، خیابان محقق، اسدآبادی، طلوع، گلشن، امیرکبیر، فیاض، خوشبین و … دچار آب‌گرفتگی شد که ستاد مدیریت بحران شهرداری اقدامات در خور شانی را برای مهار آب‌گرفتگی ها صورت دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.