کد خبر : 11893
دیدگاه‌ها برای کاهش ۳۸ درصدی حوادث کار در مناطق غرب خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 - 22:24
-

کاهش ۳۸ درصدی حوادث کار در مناطق غرب خراسان رضوی

سبزواریان: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: حوادث کاری امسال در شهرستان های سبزوار، خوشاب و داورزن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۳۸ درصد کاهش یافت. عقیل مختاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ۱۰ ماه گذشته در شهرستان های مزبور ۵۱ مورد

aqil-mokhtari01سبزواریان: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: حوادث کاری امسال در شهرستان های سبزوار، خوشاب و داورزن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۳۸ درصد کاهش یافت.

عقیل مختاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ۱۰ ماه گذشته در شهرستان های مزبور ۵۱ مورد حادثه کاری رخ داده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۸۲ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه حوادث کار امسال منجر به مرگ دو نفر در کارگاههای سبزوار شده، افزود: سال گذشته یک نفر در این شهرستان بر اثر حادثه در محیط کار فوت کرده بود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار بیان کرد: ۲۲ مورد از ۵۱ حادثه کاری امسال شهرستان های سبزوار، خوشاب و داورزن در کارگاه های ساختمانی رخ داده است.

وی گفت: بازرسان این اداره در ۱۰ ماهه امسال به منظور حفظ و صیانت از نیروی کار و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، از یکهزار و ۳۵۴ کارگاه شهرستانهای تحت پوشش این اداره بازدید کردند.

مختاری ادامه داد: آمار بازرسی های امسال کارگاههای شهرستانهای سبزوار، خوشاب و داورزن نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.