کد خبر : 17034
دیدگاه‌ها برای کتابخانه‌ دانشگاه حکیم سبزواری سالن مطالعه مجزا ندارد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آبان 1397 - 9:41
-

کتابخانه‌ دانشگاه حکیم سبزواری سالن مطالعه مجزا ندارد

مسئول مرکز اطلاع رسانی کتابخانه‌ دانشگاه حکیم سبزواری بیان کرد: تمام دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری می‌توانند از کتابخانه استفاده کنند؛ اما با این حال تعداد تقریبا هزار دانشجو به صورت فعال از ظرفیت کتابخانه استفاده می‌کنند. محمد دولت آبادی، مسئول مرکز اطلاع رسانی کتابخانه‌ دانشگاه حکیم سبزواری گفت: کتابخانه‌ دانشگاه حکیم سبزواری بزرگترین کتابخانه‌ سبزوار است و

مسئول مرکز اطلاع رسانی کتابخانه‌ دانشگاه حکیم سبزواری بیان کرد: تمام دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری می‌توانند از کتابخانه استفاده کنند؛ اما با این حال تعداد تقریبا هزار دانشجو به صورت فعال از ظرفیت کتابخانه استفاده می‌کنند.

دولت آبادی افزود: ما در کتابخانه‌ دانشگاه حکیم سبزواری حدود ۱۰۵ هزار جلد کتاب و تقریبا ۳۰ هزار کتاب الکترونیکی داریم که این تعداد کتاب نسبت به تعداد دانشجویان دانشگاه عدد تقریبا مناسبی است.

وی در خصوص مشکلات این کتابخانه گفت: مهمترین مشکل موجود در کتابخانه‌ دانشگاه حکیم سبزواری مسئله‌ سالن مطالعه‌ مجزا است، نبود سالن مطالعه مجزا در کتابخانه دانشگاه باعث شده است که سر و صدا زیاد باشد و دانشجویان نتوانند از فضای موجود استفاده‌ حداکثری کنند.

دولت آبادی در خصوص استفاده مردم از ظرفیت این کتابخانه گفت: مردم سبزوار می‌توانند از کتاب‌ها در محل کتابخانه استفاده کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مسئول مرکز اطلاع رسانی دانشگاه حکیم سبزواری در پایان گفت: هیچ کتابخانه‌ای نمی‌تواند ادعا کند که تمام کتاب‌ها موجود در بازار را دارد، اما سعی کردیم که نهایت تلاشمان را بکنیم و نیاز‌های دانشجویان را در این زمینه تأمین بکنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.