دیدگاه‌ها برای کتاب هایی که رهبری از نمایشگاه کتاب خریداری کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 23:15
-

کتاب هایی که رهبری از نمایشگاه کتاب خریداری کردند

سبزواریان: رهبر معظم انقلاب طی بازدید از نمایشگاه کتاب با مشاهده چاپ کتاب «جهاد اسلامی، آزادی عقیده» اثر شهید مطهری اظهار شگفتی کردند و پیگیر چاپ جلدهای بعدی کتاب‌هایی چون خاطرات محسن رفیق‌دوست، «جاده جنگ» و «دسته یک» شدند. به گزارش پارسینه، رهبر معظم انقلاب طی بازدید امروز خود از نمایشگاه کتاب از غرفه انتشارات

rahbari-namayeshgah-ketab01سبزواریان: رهبر معظم انقلاب طی بازدید از نمایشگاه کتاب با مشاهده چاپ کتاب «جهاد اسلامی، آزادی عقیده» اثر شهید مطهری اظهار شگفتی کردند و پیگیر چاپ جلدهای بعدی کتاب‌هایی چون خاطرات محسن رفیق‌دوست، «جاده جنگ» و «دسته یک» شدند.

به گزارش پارسینه، رهبر معظم انقلاب طی بازدید امروز خود از نمایشگاه کتاب از غرفه انتشارات سوره مهر بازدید کردند و سؤالاتی را درباره کتاب «آنک آن یتیم نظر کرده» پرسیدند. این کتاب با توجه به زمان زیادی که از انتشار آن می‌گذرد، همچنان با استقبال مخاطبان مواجه است.

رهبر معظم انقلاب همچنین درباره آثار چند رسانه‌ای سوره مهر سؤالاتی داشتند که در همین رابطه توضیحاتی به ایشان ارائه شد. امین نادری، مسئول بخش الکترونیک سوره مهر نیز توضیحاتی درباره کتاب‌های این بخش به معظم‌له داد و درباره ضبط کتاب‌ها با صدای نویسندگان در پاسخ به ایشان عنوان کرد که تنها کتاب‌های سعید بیابانکی و سیدعلی موسوی‌گرمارودی به صدای خود آنها منتشر شده است.

«آنک آن یتیم نظر کرده» به سه زبان در قالب اپلیکیشن‌ تولید شده و با توجه به گذشت زمان اندکی از تولید آن، فروش خوبی داشته است و در پایان این گفت‌وگو نادری چفیه معظم‌له را به رسم تبرک دریافت کرد.

خریداری کتاب‌هایی از انتشارات مرکز

کتاب‌های «تاریخ جهان»، «تاریخ خلیج فارس» و «نقش برجسته نویافته ساسانیان» مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت که کتاب‌های ترجمه‌ای به شمار می‌آیند. مسئول غرفه انتشارات ققنوس درباره این کتاب‌ها توضیحاتی داد.

«داستان برادران کارمازوف»، «گفتگو با جلال ستاری»، «خداشناسی؛ از ابراهیم تاکنون» ترجمه محسن سپهر، دیوان خاقانی و «گزارش دشواری‌های دیوان خاقانی» نیز از جمله آثار نشر مرکز بودند که توسط ایشان از انتشارات خریداری شدند.

معظم‌له همچنین سؤالاتی را درباره آثار نشر چشمه مطرح و از دیوان عطار این انتشارات اظهار رضایت کردند. رهبر معظم انقلاب ۱۰ دقیقه از وقت خود را در انتشارات نی سپری کردند.

سؤال درباره استقبال مخاطبان

انتشارات صدرا دیگر غرفه‌ای بود که معظم‌له به آن سر زدند و کتاب «جهاد اسلامی، آزادی عقیده» و جلد ۱۳ «یادداشت‌های شهید مطهری» را تورق کردند. عنوان کتاب جهاد اسلامی شهید مطهری مورد تعجب ایشان واقع شد از این حیث که چنین کتابی از ایشان منتشر شده است.

همچنین رهبر معظم انقلاب از مومنی شریف، رئیس حوزه هنری درباره جلد دوم «دسته یک»، رمان «جاده جنگ» و کتاب خاطرات محسن رفیق‌دوست سؤال کردند و درباره کتاب‌های کودک و نوجوان و کتب گویا نیز توضیحاتی به ایشان داده شد. ایشان درباره فروش کتاب‌ها و استقبال مردم سؤالاتی کردند که در پاسخ به ایشان گفته شد که آثار انقلابی و دفاع مقدسی با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان نسبت به آثار دیگر حوزه‌ها روبرو بوده است.

یادآور می‌شود در این دیدار علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر ارشاد در این دیدار رهبر معظم انقلاب را همراهی می‌کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.