کد خبر : 25630
دیدگاه‌ها برای کرونا فروش شیرینی خانگی سبزوار را ۸۰ درصد کاهش داد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 - 11:40
-

کرونا فروش شیرینی خانگی سبزوار را ۸۰ درصد کاهش داد

ایرنا رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: شیوع بیماری کرونا فروش شیرینی خانگی و مراجعه شهروندان به سالن‌های غذاخوری، باغ تالارها و سفره‌خانه‌های این شهرستان را حدود ۸۰ درصد کاهش داده است. علی کیانی افزود: خروج کمتر مردم از خانه و رعایت بهداشت فردی با هدف پیشگیری از ویروس کرونا عامل کسادی موقت بازار شیرینی خانگی،

ایرنا

رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: شیوع بیماری کرونا فروش شیرینی خانگی و مراجعه شهروندان به سالن‌های غذاخوری، باغ تالارها و سفره‌خانه‌های این شهرستان را حدود ۸۰ درصد کاهش داده است.

علی کیانی افزود: خروج کمتر مردم از خانه و رعایت بهداشت فردی با هدف پیشگیری از ویروس کرونا عامل کسادی موقت بازار شیرینی خانگی، سالن‌های غذاخوری و باغ تالارها در سبزوار است.

وی ادامه داد: همچنین بر اثر شیوع بیماری کرونا بازار فروش فله‌ای مواد لبنی و خیار شور و ترشی به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است.

وی گفت: برای پیشگیری از کرونا توصیه‌های بهداشتی به واحدهای صنفی داده شده که با شست و شوی مرتب و ضدعفونی کردن غرفه‌ها و فضای کسب‌وکار خود نگرانی شهروندان را در این زمینه کاهش دهند.  

کیانی افزود: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و  اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به‌صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۲ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.