کد خبر : 705
دیدگاه‌ها برای کریمی قدوسی:نباید فضا برای خاتمی امن شود بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1393 - 11:30
-

کریمی قدوسی:نباید فضا برای خاتمی امن شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز برخی به دنبال بازسازی چهره فتنه و فتنه گران هستند. به گزارش نامه نیوز، جواد کریمی قدوسی، پنچشنبه شب در همایش مرزبانی فرهنگی در مهدیه مشهد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا، روحانیت و حوزه‌های علمیه هستیم و در حقیقت نماد تمامی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز برخی به دنبال بازسازی چهره فتنه و فتنه گران هستند.

به گزارش نامه نیوز، جواد کریمی قدوسی، پنچشنبه شب در همایش مرزبانی فرهنگی در مهدیه مشهد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا، روحانیت و حوزه‌های علمیه هستیم و در حقیقت نماد تمامی این بخش ها مقام معظم رهبری است و مطابق رهنمودهای ایشان، روش و سبک زندگی این ملت انقلابی است و این شاکله انقلاب؛ روح حاکم بر جامعه اسلامی را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در نشست اخیر خود اعلام کرد که اعتدال یک بینش و روش است، گفت: ۱۴ خرداد امسال رهبری فرمودند که چالش داخلی کشور ما متوجه امام زدایی است و براین اساس امام راحل مطرح کردند که ما می توانیم اما این چالش ها می خواهد بگوید ما نمی توانیم تا به نوعی در جامعه امام زدایی صورت گیرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبری چندی پیش فرهنگ مبارزه را مطرح و فرمودند این انقلاب با مبارزه بدست آمد و با مبارزه حفظ می شود و نمایندگان ملت حکم سرباز را دارند و باید مثل یک سرباز مبارزه کرد و نماد سرباز اطاعت از فرمانده است و ایشان با اسرار ولایت و رهبری با ما سخن گفتند.

وی اظهار کرد: در دوره هاشمی رفسنجانی، رهبری فرمودند من نیمه های شب از خوف این همه دغدغه و تهاجم فرهنگی بلند شده و قدم می زنم و دست تضرع به درگاه خداوند بلند می کنم.

کریمی یادآور شد: رهبری شاخصه این زمان را اقتدار اسلام، ملت قهرمان و رسیدن به آن قله های عظیم معرفی می کنند اما رئیس جمهور چندی قبل بر مسئله صلح امام حسن  به عنوان ضروریات زمان تاکید و اشاره می کند و به تعبیر رهبری؛ صلح امام حسن به عنوان شکوهمندترین نرمش قهرمانانه تاریخ است و امروز نیازمند ادامه مسیر امام حسن در راه حفظ خون مسلمانان برای حفظ صلح در جهان هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور می گوید امام هم رهبر جنگ و هم رهبر صلح بود و هدف از طرح این موضوع این است که در توافق باید از انرژی هسته ای حق مسلم ماست دست برداریم.

وی افزود: فتنه ۸۸ در کشور به وقوع پیوست و با شعار اعتدال کسانی که قصد براندازی نظام را داشتند کودتا کرده و تا جایی که امکان داشت به مناصب حکومتی گمارده شدند.

وی با اعلام اینکه اعتدال یک پوشش برای رسیدن به یک هدف است، گفت: اعتدال در پی ایجاد گرد و غبار در کشور است تا در پرتو این گرد و غبار راه حق شناخته نشود.

کریمی قدوسی تصریح کرد: روزی چند تن از نمایندگان مجلس که فرزند شهید بودند در خدمت بزرگواری چند دقیقه ای صحبت کردند که یکی از آنها علی مطهری بود و او می گوید ما مصلحت نمی‌دانیم کسانی که در حصر هستند در حصر بمانند و آنان اگر بمیرند برای کشور گران تمام می شود اما آن بزرگوار می گوید؛ پدر شما را ضدانقلاب شهید نکرد بلکه پدر شما را انقلابیونی شهید کردند که خود را در جایگاه ممتاز می دانستند بنابراین در فتنه ۸۸ کسانی خود را در جایگاه حق می دانستند و اگر این اتفاقات در زمان امام افتاده بود، برخورد شدیدی صورت می گرفت اما ما بنا به مصالحی، کوتاه آمدیم و در این راستا یکی از برنامه های اعتدال بازسازی چهره فتنه است.

کریمی ادامه داد: همچنین آن بزرگواری که نمایندگان مجلس به خدمتش رسیده بودند می گوید خاتمی یاغی و طغیانگر نسبت به انقلاب است و باید رسانه ها، اصولگرایان ونخبگان نسبت به او موضع گیری کنند زیرا او از عناصر فتنه است و نباید فضا برایش امن شود.

به گزارش مهر، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آلودگی آموزش و پرورش به سموم سیاسی، مذاکرات و پشت صحنه عجیب آن و بی مهری ها نسبت به تفکر مقاومت، کم گذاشتن نسبت به اراده کشور، آزاد کردن ماهواره، برداشتن فیلترینگ و امام زدایی، دفن سگ های گروه سگ های زرد در بهشت زهرا، برگزاری جشن اشرافی در کاخ نیاروران و سعد آباد توسط همسر رئیس جمهور، دفاع از آرم شیر و خورشید، کم فروغ کردن شعله های جهاد، چراغ سبز نشان دادن به خواسته های حقوق بشری غربی، تئوریزه کردن تسلیم مردم ایران در برابر دشمن و گرفتن غرور ملی و تحریک اقوام با شعار اعتدال از جمله مشکلات فرهنگی کشور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.