کد خبر : 2038
دیدگاه‌ها برای کسب مقام برتر دانش آموز سبزواری در مسابقات قرآن و معارف کشور بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1393 - 14:38
-

کسب مقام برتر دانش آموز سبزواری در مسابقات قرآن و معارف کشور

سبزواریان.کام: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار از کسب مقام برتر یک دانش آموز سبزواری در مسابقات قرآن و معارف اسلامی پسران کشور خبر داد. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار دکتر مرتضی بینش با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه دانش آموز رضا تاج آبادی با کسب مقام اول

ahkamسبزواریان.کام: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار از کسب مقام برتر یک دانش آموز سبزواری در مسابقات قرآن و معارف اسلامی پسران کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار دکتر مرتضی بینش با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه دانش آموز رضا تاج آبادی با کسب مقام اول در رشته ی اذان و اقامه در مسابقات قرآن و معارف این مهم را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: در این مسابقات که در تبریز و بین ۳۱ استان شرکت کننده در این مسابقات برگزار شد، سعید عباس آبادی در حفظ صحیفه ی سجادیه نیز توانست عنوان دوم کشوری این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه محمد آزاد منجیری دیگر دانش آموز سبزواری نیز توانست به عنوان نماینده ی خراسان رضوی مقام چهارم رشته ی اذان را از آن خود نماید.
وی با تبریک این موفقیت ها به جامعه ی فرهنگیان شهرستان اظهار امیدواری کرد؛ درخشش دانش آموزان در دیگر مسابقات کشوری نیز تداوم داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.