کد خبر : 21166
دیدگاه‌ها برای کشفیات کالای قاچاق در خراسان رضوی افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 تیر 1398 - 13:10
-

کشفیات کالای قاچاق در خراسان رضوی افزایش یافت

ایرنا میزان کشف کالای قاچاق در استان خراسان رضوی طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر ارزش ریالی دو برابر شده و از نظر حجم ۵۰ درصد افزایش داشته است. فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: حرکت نیروی انتظامی در

ایرنا

میزان کشف کالای قاچاق در استان خراسان رضوی طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر ارزش ریالی دو برابر شده و از نظر حجم ۵۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: حرکت نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی و کسب رضایت مردم است.

سردار محمدکاظم تقوی افزود: مأموران نیروی انتظامی مجاهدانی هستند که برای برقراری و حفظ امنیت کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین افتخار برای پلیس است.
وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به سال رونق تولید اظهار داشت: نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با کالای قاچاق موفق‌تر از سال گذشته عمل کرده و مصمم هستیم در مبارزه با ورود کالاهای غیرمجاز برخورد لازم را داشته باشیم.

فرماندار ویژه سبزوار نیز با اشاره به نقش مؤثر نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور گفت: امنیت پایدار با حضور و مشارکت مردم برقرار می‌شود.

احمد برادران افزود: با همدلی و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی، اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی امنیت مطلوبی در سبزوار فراهم شده که این موضوع تمایل به سرمایه‌گذاری در شهرستان را افزایش داده است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ محمد هاشمی که به افتخار بازنشستگی نائل شد قدردانی و سرهنگ حسین بیات مختاری به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.